Crom, Oliver J., Crom, Michael şi Criste, Dan (trad.). (2003). Tehnici de a vinde. Bucureşti: Curtea Veche Publishing (The sales advantage. SUA: Dale Carnegie & Associates, Inc. Trad. rom. D. Criste)

„un îndrumar eficient, structurat logic, ce se dovedeşte benefic atât pentru cei care vând, cât şi pentru cei care cumpără. El cuprinde rezultatele unor ani întregi de cercetări şi experienţă ai unora dintre cei mai mari specialişti americani în vânzări.”

Carnegie, Dale. (2002). Secretele succesului. Bucureşti: Curtea Veche Publishing (How to win friends and influence people. SUA: Dale Carnegie & Associates, Inc. Trad. rom. L. Gervescu).

„secretele succesului sunt entuziasmul, energia şi puterea pe care le veţi pune în slujba reuşitei, sunt comoara pe care Dale Carnegie vă ajută să o descoperiţi”

Levine, Stuart R. şi Crom, Michael A. (2002). Liderul poţi fi tu. Bucureşti: Curtea Veche Publishing (The lider in you. SUA: Dale Carnegie & Associates, Inc. Trad. rom. E. Neculcea).

„rămâi permanent deschis la schimbare. Primeşte-o cu braţele deschise. Caut-o cu tot dinadinsul. Numai analizăndu-ţi şi reexaminându-ţi opiniile şi ideile vei progresa!”

Carnegie, Dale. (2007). Cum să vorbim în public. Bucureşti: Curtea Veche Publishing (How to develop self-confidence and influence people by public speaking. SUA: The National Board of Young Men’s Christian Associations. Trad. rom. I. Nistor).

„lucrare clasică despre arta de a vorbi în public”

Ruff, Iulian Vegheş şi Grigore, Bogdan. (2003). Relaţiile publice şi publicitatea online. Iaşi: Editura Polirom.

„Presărată cu numeroase studii de caz, întâmplări şi citate elocvente aparţinând unor personalităţi (practicieni ai domeniului), cu foarte multe trimiteri la situri specializate, bogată în exemple şi instrucţiuni practice …” Cristina Coman

Mucchielli, Alex. (2005). Arta de a comunica. Iaşi: Editura Polirom (Psychologie de la communication. Paris: Presses Universitaires de France, 1995. Trad. rom. Sfichi, Giuliano (trad.), Puică, Gina (trad) şi Roman, Marius (trad.)).

„metode, forme şi psihologia situaţiilor de comunicare”

McQuail, Denis şi Windahl, Sven. (2004). Modele ale comunicării de masă. Bucureşti: Editura Comunicare.ro (Communication models for the study of mass communication. Trad. rom. Bârgăoanu, Alina (trad.) şi Dobrescu, Paul (trad.; postf.)).

„Istoria scrisă de Denis McQuail şi Sven Windahl are o valoare greu de egalat. Opţiunea pentru traducerea ei a fost întărită de nevoia viu resimţită de literatura de specialitate din ţara noastră de a beneficia de un asemenea studiu de mare amploare, care oferă o imagine coerentă asupra comunicării. …” Paul Dobrescu

Klein, Naomi. (2006). No logo: tirania mărcilor. Bucureşti: Editura Comunicare.ro (No logo: taking aim at the brand bullies. Trad. rom. Scurtu, Alina (trad.)).

„O carte fascinantă despre trădarea marilor promisiuni ale postmodernităţii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea şi libertatea fără limite. În aceeaşi mare masură analiză culturală, manifest politic, reportaj de investigaţie şi jurnal de shopping, NO logo deconstruieşte universul nostru cotidian frumos ambalat şi-i arată adevaratul chip. …”

Olins, Wally. (2006). Despre brand. Bucureşti: Editura Comunicare.ro (London: Thames and Hudson Ltd. Trad. rom. Liuţe, Ştefan (trad.; postf.)).

„un tur de forţă din partea celei mai importante autorităţi în materie de branding. …” Anthony Hopwood, Said Business School, Oxford University

Marcenac, Luc, Milon, Alain şi Saint-Michel, Serge-Henri. (2006). Iaşi: Editura Polirom (Stratégies publicitaires. De l’étunde marketing au choix des médias. Paris: Bréal, 2002. Trad. rom. Gheorghe, Elisabeta (trad.)).

„… Volumul oferă soluţii pentru majoritatea problemelor cu care se confruntă agenţiile de publicitate şi clienţii lor: cum pot fi înţelese şi aplicate strategiile de marketing ale întreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinată calitatea unei opţiuni creative a agenţiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sunt utile mesajului publicitar pentru a optimiza vânzările firmei. …”

Coman, Cristina. (2006). Relaţiile publice: principii şi strategii. Iaşi: Editura Polirom.

„… constituie o excelentă introducere în problematica atât de complexă a domeniului, dar şi un manual bine structurat, în care dimensiunii descriptive i se adaugă cea practic-aplicativă. …”

Godin, Seth. (2007). Vaca mov: transformă-ţi afacerea prin idei remarcabile. Bucureşti: Editura Brandbuillders (Purple cow: transform your business by being remarkable. Trad. rom. Ioniţă, Cristina (trad.) şi Oprea, Dorina (trad.)).

„… A fi remarcabil înseamnă să fii observat, să fii reţinut în memoria individuală sau colectivă, înseamnă să se vorbească despre tine. Şi asta pentru că eşti altfel decât ceilalţi. … În fiecare zi, consumatorii se află în faţa multor lucruri plictisitoare – o mulţime de văcuţe obişnuite, pe care le vor trece cu vederea, dar cu siguranţă nu ar uita o vacă mov. …”

Coman, Cristina. [2000] (2004). Relaţiile publice şi mass-media (ed. rev. şi adăug.). Iaşi: Editura Polirom.

„… manualul de faţă oferă nu numai posibilitatea înţelegerii adecvate a acestui domeniu, ci şi un ansamblu complex de tehnici şi unelte de lucru specifice relaţiilor publice.” Cristina Coman

Iliescu, Dragoş şi Petre Dan. (2004). Psihologia reclamei şi a consumatorului. Psihologia consumatorului (vol. 1). Bucureşti: Editura Comunicare.ro.

„Psihologia consumatorului este primul volum al unei lucrări de pionerat în spaţiul autohton, care îmbină acumulările teoretice, minuţios documentate, cu deschiderile spre aplicaţiile practice, izvorâte dintr-o experienţă directă a autorilor.”

Iliescu, Dragoş şi Petre Dan. (2005). Psihologia reclamei şi a consumatorului. Psihologia reclamei (vol. 2). Bucureşti: Editura Comunicare.ro.

„… Fiind mai întâi de orice o activitate aplicativă, publicitatea a fost nevoită să preia metode, tehnici şi instrumente care să slujească principalului său scop declarat: acela de a vinde bunuri , servicii şi idei. …”

Goddard, Angela. (2002). Limbajul publicităţii. Iaşi: Polirom (The language of advertising. Written texts. Trad. rom. Pop, Bianca (trad.) şi Borbely, Albert (trad.)).

„Reclamele sunt puzzle-uri inteligente. Angela Goddard le-a «spart codul» pentru a ni le arăta într-o viziune clară şi pătrunzătoare.” Prof. Jennifer Breatrex

Prutianu, Ştefan, Anastasiei, Bogdan şi Jilie, Tudor. (2005). Cercetarea de marketing: studiul pieţei pur şi simplu (ediţia a II-a). Iaşi: Editura Polirom.

„Marketingul este confruntare continuă. Cele mai mari şanse de câştig le are cel care ştie când, unde şi cum să aloce resurse. Deciziile bune se bazează pe informaţii corecte. Cine le are îşi măreşte potenţialul de câştig. Problema tuturor companiilor, mici sau mari, rămâne modul în care culeg, filtrează şi, mai ales, interpretează aceste informaţii. …” Cezar Caluschi, Preşedinte OSC

Schultz, Don E., Robison, William A. şi Petrison, Lisa A. (2005). Esenţialul despre promoţii: cele 10 tehnici de bază şi cum să le folosim. Bucureşti: Editura Brandbuilders (Sales promotion essentials: the ten basic sales promotion tehniques – and how to use them. USA: The McGraw-Hill Companies, Inc. Trad. rom. Tomescu, Liliana (trad.)).

„… cartea serveşte ca introducere pentru nou-veniţi, o recapitulare pentru profesioniştii experimentaţi şi ca un supliment nepreţuit pentru orice marketer care doreşte să înţeleagă mai clar modul de funcţionare a unei promoţii în colaborare cu alte discipline de marketing şi de comerţ.” Claire Rosenzweig, Director Executiv Promotion Marketing Association of America

Rise, Al şi Rise, Laura. (2005). Căderea advertisingului şi ascensiunea PR-ului. Bucureşti: Editura Brandbuilders (The fall of advertising and rise of PR. Trad. rom. Tomescu, Liana (trad.)).

„Sfârşitul erei dominanţei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relaţiilor publice.” Richard W. Edelman, director executiv Edelman PR Worldwide

0