Metode si modalitati de promovare.
Va propun o altfel de discutie, fara termeni academici sau de specialitate; o comunicare deschisa despre metode si modalitati de promovare, despre crearea unei imagini si imbunatatirea ei. Va propun sa incercam impreuna sa gasim solutii la problemele si intrebarile dumneavoastra. Cu siguranta nu putem fi toti multumiti dar cei prezenti la acest seminar pot spune ca macar au incercat.
Implicatii financiare.
Participarea la seminar este gratuita.
Nu se percep taxe la intrare.
Nu se va promova nici un produs in mod special.
Nu se va incerca sa vi se vanda nimic.
Iti poti aduce si tu contributia, la reusita acestui seminar, prin a “raspandi vestea”. (doar reclama din gura in gura este cea mai buna – asa cum sustin multi administratori de firme).
…si totusi: De ce gratuit?
Pentru ca iubesc ceea ce fac si pentru ca o fac cu placere. Pentru ca oamenii au nevoie de ajutor si nu stiu de unde sa il obtina. Pentru ca nici un venit nu este mai mare decat bucuria pe care o genereaza succesul unei afaceri la care am contribuit.
Asa cum ati observat in acest blog, sunt multe persoane ce doresc sa afle cat mai multe informatii despre promovare. Persoane ce doresc un sfat, o parere, o idee. Este dificil pentru mine sa raspund tuturor si pentru multi raspunsul este similar doar ca nu se regasesc. Pe de alta parte, este mai usor sa te faci inteles in discutii directe, decat prin mesaje scrise.
Ce este?
– un loc in care ne intalnim pentru a ne impartasi experientele;
– o discutie in care dezbatem cateva exemple si incercam sa gasim solutii;
– intalnirea pe care o doriti, dar nu stiti cui sa ii spuneti.
Cine poate participa?
Oricine considera ca are nevoie de mai multi clienti pentru afacerea sa.
Toti cei ce doresc sau au deja o afacere. Cei ce vor sa afle mai multe detalii despre cum se promoveaza o companie, despre o imbunatatire a imaginii si de ce nu, despre dezvoltare personala.
Ce facem?
Veti asculta multe povesti ale unor campanii de succes. Povesti despre idei inovatoare ce necesita „curaj” si un mic efort, pentru a fi puse in aplicare.
Discutam deschis cu exemple simple si usor de inteles despre:
Promovare
Modalitati de promovare
Metode de promovare.
Securizarea Reputatiei – Invitat Marian Dumitru
Cand si unde?
Seminarul va avea loc in 26 iulie 2014 in Bucuresti incepand cu ora 09.00.
Calea Rahovei nr. 266 – 268
incinta Electromagnetica Business Park
Sala SCHOMBERGER
corp 3, etaj 2, camera 48
Locurile de parcare in incinta sunt limitate.
Persoane inscrise pana in prezent: [wysija_subscribers_count]
Marian Dumitru
Astept cu mare interes sa descopar ceea ce voi invata si de la tine.
constantin ionut
Cat dureaza perioada seminarului?
ciocangabriel
Bună ziua,
Seminarul de va desfașura pe perioada unei zile, în prima parte a ei.
Enescu
Buna ziua,
Nu doresc sa fiu indiscreta, insa am o intrebare inainte de a ajunge la promovare. Unde pot gasi un seminar despre cum sa deschid o mica afacere(handmad) si sa fiu legal, in a vinde produse si a plati taxe la stat? PS: multumesc anticipat si astept cu nerabdare seminarul!;-)
ciocangabriel
Bună ziua,
Din păcate un astfel de serviciu sau eveniment, care să fie gratuit, este mai dificil de găsit.
Dacă timpul vă permite, veți afla câte ceva și la seminarul „Totul despre promovare – Metode și modalități de promovare”.
Pentru a intra în legalitate și a fi sfătuită în mod corect și profesionist, vă puteți adresa AICI.
Pentru metode și modalități de promovare a produselor de acest gen, vă rog să îmi furnizați mai multe informații. Ex.: tipul produselor, cui se adresează etc.
victor
Cred ca cea mai buna promovare o poti face online in tara sau strainatate.Pentru ati deschide un centru ,este costisitor.
mona albu
Suntinteresata de modalitati moderne de promovare.
ciocangabriel
Bună ziua doamnă Albu,
Este important ce întelegeți prin „modalități moderne de promovare”. Pot considera modalitățile moderne ca fiind metode noi de promovare? Atunci putem include aici facebook, google+ sau tehnologia IT. După cum ați observat, în cadrul paginii web, scopul este acela de a acorda consultanță, pentru pomovarea cu bugete mici. Pentru a pune în aplicare cele mai noi modalități de promovare, sunt necesare bugete mari. Pe de alta parte majoritatea nu au fost introduse încă și în România.
Un alt lucru important, ce trebuie luat în considerare, sunt rezultatele. Modalitățile noi sunt prea puțin testate. După cum știți există campanii publicitare pentru care agențiile au primit premii, dar firmele au dat faiment sau au avut rezultate mici. Pe de altă parte „roata” este deja inventată. Noi trebuie doar să o folosim și eventual să o înbunătățim.