Reclama pe bonurile caselor de marcat

Metode si modalitati de promovare pe bonurile fiscale.Buna ziua,

As avea cateva intrebari legate de acest tip de promovare a unei afaceri – reclama pe bonurile caselor de marcat si POS-urilor. Daca stiti cumva cam ce spun statisticile – impactul asupra clientilor, cam ce procent dintre cumparatori citesc aceste reclame, etc. A doua intrebare ar fi: carui tip de companii li s-ar putea adresa aceasta metoda de promovare?  Va multumesc anticipat pentru raspuns si va doresc mult succes.

Cu stima, Ruxandra Stanculescu

ciocangabriel raspunde:

Un subiect interesant, va multumesc pentru mesajul dumneavoastră doamnă Ruxandra Stanculescu.

În urmă cu câţiva ani am întâlnit pentru prima dată această metodă de promovare, a unor servicii sau produse şi anume: reclama pe spatele bonurilor de la casele de marcat. Din câte ştiu, la noi sistemul a fost preluat din Franţa. La început avea un mare impact dar mai mult asupra ofertanţilor decât asupra cumpărătorilor, pentru că cei ce vindeau aceste spaţii, se foloseau de numarul mare a celor ce primeau bonurile. Ştiu puţine companii care au folosit mai mult timp aceasta metodă de promovare, iar acum aproape că nu mai există acest sistem. După părerea mea sistemul a fost un eşec total şi s-au aruncat mulţi bani la gunoi sau pe stradă, cum ne este obiceiul. Cred că acest eşec al sistemului de promovare pe bonurile de la casele de marcat s-a datorat în principal lipsei noastre de educaţie, de a păstra bonul fiscal. Poate că, dacă acest sistem ar fi fost introdus în această perioadă, ar fi avut mai mulţi sorţi de izbândă. În general costul pentru o promovare se calculează în funcţie de numărul de persoane ce vor vizualiza reclama, iar în acest caz costurile erau destul de mari în comparaţie cu efectul reclamei (cumpărători concretizaţi). Acest tip de reclamă o consider mai degrabă una de imagine, efectul se simte în timp. Pe de altă parte depinde foarte mult de ce anume doriţi să promovaţi. Este evident că această modalitate de promovare se recomandă companilor ce furnizează servicii şi produse persoanelor fizice.

În concluzie recomand în acest moment o investiţie în acest sistem, dacă comercializaţi produse ce se adresează persoanelor fizice, a unei sume de 1,500 – 2,000 lei lunar pentru reclama pe bonurile de la casele de marcat dintr-un hipermarket Cora, Carrefour sau Real. Acordaţi atenţie sporită mesajului pe care îl transmiteţi, pentru că spaţiul de reclamă este mic.

0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.