Metode si modlitati de promovare.
Domenii de promovare

Promovare spaţiu de joacă pentru copii

silviu spune:

buna seara
am deschis in luna octombrie 2008 in Bacau un loc de joaca pt copii SOFTPLAY (www.softplay.ro), am impartit in jur de 5000 de fluturasi, am avut reclama pe tv screen intr-o mare intersectie, cu vizibilitate buna in perioada decembrie-februarie, acum am reclama radio (radio 21, vibe fm),si totusi dupa asteptarile mele nu prea a functionat acest tip de reclama.
Ce as mai putea face sa aleg varianta optima?
va multumesc

ciocangabriel răspunde:

Bună seara domnule Silviu,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră. După cum scriam într-un articol pe http://www.ciocangabriel.ro mulţi ştiu să facă, puţini ştiu cum. Reclama pe panourile stradale este o reclamă de imagine, ea nu aduce clienţi decât dacă este făcută pe termen lung; la fel se întâmplă şi cu spoturile radio şi tv. Mesajul transmis este foarte important. Lipsa rezultatelor se poate datora ori unor aşteptări prea mari din partea dumneavoastră, ori unui mesaj ineficient. Pentru rezultate din distribuţia fluturaşilor vă recomand: http://www.ciocangabriel.ro/?p=46 . Personal, nu vă sfătuiesc în acest moment să investiţi într-o campanie de imagine (panouri, radio, tv). Am să vă sugerez o idee despre cum văd un început de campanie pentru dumneavoastră, deşi bănuiesc că nu prea mai credeţi în promovare.

Un pliant realizat dintr-un carton de minim 150g/mp, o cărticică, format închis 6×10 cm, format deschis 12×10 cm, culori vesele, grafică veselă, nu mai mult de două fotografii pe pagină la interior şi câte una la exterior. Foarte importante sunt grafica şi conţinutul. Un tiraj de 1,000 de bucăţi pentru început, să prindeţi curaj. Distribuţia să se realizeze în maxim o săptămână la grădiniţe şi şcoli (clasele 1-4), când părinţii îşi iau copii acasă. Distribuţia să fie efectuată de către personane costumate în clovn sau am vazut în fotografii un Scooby Doo , cu cât mai multe cu atât mai bine. Copilul primeşte o acadea, găsiţi pe la hypermarket, ceva ce necesită o investiţie minimă, o forma rotunda cu băţ sau un bastonaşi colorat. La copil “personajul” îi poate spune ceva de genul “te aştept sâmbătă să vii să te joci cu mine”. Părintele primeşte un pliant. Investiţia necesară este undeva la 1.500 lei.

Vă aştept cu veşti.

Totul despre promovare. Metode si modalitati de promovare produse si servicii.

Leave a Reply

Connect with Facebook

Plinta MDF parchet Realizare site Pagini web