Metode si modlitati de promovare.
Domenii de promovare

Metode de promovare servicii de mediere.

Medierea este un domeniu relativ nou, înființat în 2006. Medierea este o modalitate de soluţionare a conflictelor, cu ajutorul unei persoane specializate în calitate de mediator. Condițiile sunt clare: neutralitate, imparţialitate, confidenţialitate şi cu liberul consimţământ al părţilor. Medierea se bazeaza pe încrederea pe care parțile o acordă mediatorului, ca persoană aptă să faciliteze negocierile dintre ele și să le sprijine pentru soluționarea conflictului, prin obținerea unei soluții de tip win-win. În majoritatea cazurilor există o ședință de informare gratuită.

Avantajele medierii.

Cheltuiești mai puțin bani și consumi mai puțin timp, decât dacă “te-ai plimba” prin insțantele de judecată.

Metode de promovare a rezolvării situațiilor de criză.

La DiplomatieÎn primul rând să stabilim direcția.
Avem două direcții, una către marile companii/persoane și una către cele medii și mici. Atunci când alegem să ne îndreptam spre marile companii/persoane, suntem conștienți că ei înțeleg mai bine procesele, deci avem o aplicabilitate mai ușoara și câștigurile sunt mai mari. Un inconvenient ar fi numarul lor, acesta fiind mic și -deci- cazurile rare. O altă direcție, aceasta fiind cea spre care mă îndrept, către companiile/persoane mici si mijlocii. Știm că trebuie să acordăm mai mult timp explicând și exemplificând, deci o să avem o aplicabilitate mai dificilă, și câștiguri (pe unitate) mai mici. Avantajul este numarul mare și faptul că în acest moment sunt puțini interesați de acest segment. În concluzie putem alege să mergem spre mare și puțin, dar valoros, conștienți că este și rar; sau spre mediu/mic și mult, dar mai puțin valoros- însă des.

Azi am avut ocazia să caut câteva date despre acest domeniu și nefiind o cerere directă, imi voi permite să fac doar câteva observații. Un procent mare îl au cazurile ce apar la recomandarea unui organism juridic. Probabil de aici vin majoritatea clienților. Dar dacă dorim să avem și clienți din afara sistemului, avem un blocaj de imagine și informare.

Medierea este promovată mai mult prin intermediul legislativ și intern, decât printr-un mediu extern. Ar fi normal să știu despre mediere și mediator așa cum știu despre avocat și notar. Fără a mai fi necesară o căutare de informare. Probabil aici trebuie să se implice mai mult organismele de conducere. Să ținem cont și de faptul că un alt organism judiciar a mai primit din 2013 drepturi de conciliere familiară. Un alt factor important este necesitatea de a apela și la alte organisme după acceptarea unei înțelegeri.

Pe de altă parte numărul mediatorilor a cunoscut o creștere foarte mare în ultimii ani. Poate procesul în sine, de a deveni mediator, are nevoie de schimbare. Dar aceasta este altă poveste; să ne întoarcem la promovare. Mesajul transmis pe diverse canale are nevoie de schimbare pentru a fi mai ușor perceput. Majoritatea oamenilor au idee despre mediere, dar sunt convins că puțin știu când și de ce să apeleze la un mediator. Care ar fi avantajele, crearea unei necesități, sunt elemente ce trebuie analizate. Am găsit pagini web interesante și cu informații suficiente pentru a se face înteleși. Dar este important să stimulăm mai întâi oamenii să facă această căutare pentru a accesa paginile respective.

Totuși să nu uităm că este un domeniu nou și necesită timp și efort să se dezvolte. Sunt multe evenimente și publicații doar pe un circuit intern. Totuși felicitari pentru proiectul “Medierea in scoala”. Astfel de proiecte trebuie realizate și promovate, pentru a face cunoscut mai mult acest domeniu și pentru a-l face mai bine înțeles.

Totul despre promovare. Metode si modalitati de promovare produse si servicii.

Leave a Reply

Connect with Facebook