metode si modalitati de promovare salon înfrumuseţare

catalina spune:

hair stylist at workBuna ziua,

în primul rînd vreau să spun că am citit cu admiraţie toate răspunsurile Dvs. şi sunt foarte impresionată de cunoştinţile de care dispuneţi în domeniul marketingului şi al publicităţii. Vreau să vă întreb ce metode am mai putea folosi pentru promovarea unui salon de frumuseţe, ce este dotat la standarde europene şi prestează practic toate serviciile posibile. Suntem deschişi pentru persoanele de diferite clase sociale, publicul ţintă însă fiind clasa înaltă. Am apelat şi la publicitatea prin intermediul revistelor, fluturaşilor, pliante.. dar dată fiind concurenţa de la noi din ţară şi deschiderea a tot mai multe spaţii ce prestează acest gen de activitate e destul de dificil să convingi clienţii să-ţi păşească pragul. Dispunem de specialişti foarte buni, doar că cum să convingem clientela că anume la noi trebuie să intre?

ciocangabriel răspunde:

Bună seara,

Vă mulţumesc pentru aprecierile dumneavoastră. Mă bucur să ştiu că aţi încercat mai multe variante de promovare, iar dacă au fost efectuate în proporţii optime sunt convins că au adus şi ceva rezultate. Am să vă propun două modalităţi de promovare a afacerii dumneavoastră. Trebuie să specific incă de la început că îmi voi imagina cum „arată” afacerea dumneavoastră, fără să am mai multe informaţii. Prima modalitate de promovare este prin stimularea clienţilor actuali, iar a doua variantă de promovare este pentru atragerea de clienţi noi. Cea din urmă metodă este mai costisitoare şi riscanta, dar ca în tot ceea ce facem trebuie să riscăm dacă dorim să câştigăm.

Metodă de promovare pentru stimularea clienţilor actuali.

Pentru început puteţi realiza câteva broşuri, 10-15 buc., în care să detaliaţi fiecare serviciu de care un client poate beneficia. Un client, chiar dacă este fidel poate fi „condus” să îşi dorească să apeleze şi la alte servicii. Cât aşteaptă poate răsfoi această broşură şi în acest mod va realiza mult mai concret de ce servicii mai poate beneficia. Un alt pas este realizarea unor cupoane cadou pe care îl oferiţi clientului fidel iar acesta îl poate oferi unui prieten, rudă etc. Prin acest cupon, beneficiarul primeste o reducere sau chiar un serviciu gratuit. Normal că trebuie să creaţi un sistem astfel încât şi clientul fidel să obţină ceva. Ca să mă fac mai bine înţeles, trebuie să creaţi o campanie de genul „Vino cu o prietena şi primiţi 10% REDUCERE”. Prin această campanie de promovare vom vinde mai multe servicii clienţilor existenţi şi îi vom stimula să aduca noi clienţi pentru noi.

Metodă de promovare pentru atragerea de noi clienţi.

Vă recomand să promovaţi afacerea şi în mediul on-line. Pe internet vă sugerez două modalităţi de promovare: promovarea prin google adwords şi prin intermediul site-urilor gen zumzi.ro, topdeals.ro etc. Pentru varianta google adwords puteţi face dumneavoastră campania sau vă puteţi adresa unei companii specializate. În această campanie este recomandată o investiţie de minim 1,000 lei pentru început ca să înţelegeţi cum funcţionează. Cunosc firme, din alte domenii, ce investesc mai mult de atât şi asta lunar. Este clar că sunt mulţumiţi de sistem şi că funcţionează. Pentru cealaltă variantă vizitaţi paginile specificate anterior şi veţi înţelege sistemul. Această variantă prezintă riscuri prin faptul că oferiţi reducere mare unor persoane, iar numarul celor ce vor reveni va fi extrem de mic, dar cel puţin oferiţi-le orice astfel încât să vorbească despre salon.

1

7 comments

  • taboo

    taboo

    Reply

    Buna ziua!
    In primul rand vreau sa va spun ca am citit toate sfaturile dvs despre promovarea unui salon de infrumusetare si tot odata au fost puse in practica . am lucrat si cu site-urile de reduceri,pliante,promotii in salon etc. as vrea sa stiu ce alte metode mai pot aplica pentru a atrage mai multe cliente in salon.
    va multumesc!
    Gabriela

  • Orsi

    Orsi

    Reply

    Buna ziua,

    As avea nevoie si eu de cateva sfaturi in legatura cu promovarea, este vorba de distribuirea unor pachete de sisteme solare. Ne-am gandit la advertorial intr-un ziar local, anunt intr-un ziar de publicitate, site web. Insa nu stim in ce masura sunt corespunzatoare si ce succes vor avea. Multumesc anticipat!

    • ciocangabriel

      ciocangabriel

      Reply

      Bună seara,

      Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră.

      Cunosc foarte putin produsele pe care doriti sa le vindeti. Personal as recomanda in prima faza sa realizati un site, mai simplu (cost aproximativ 200 euro), iar apoi sa il promovati pe google adwords. Este forma de promovare ce va poate aduce cel mai rapid potentiali clienti si cel mai usor de controlat ca si investitie. In plus va adresati direct la nivel national.
      Un advertorial si un anunt in ziarele locale, sunt modalitati de promovare cu sanse mai mici in a genera clienti. Pentru a putea decide daca modalitatea este buna si aduce rezultate, trebuie sustinuta aproximativ trei luni. Daca putei sustine aceasta investitie, atunci este in regula sa abordati si aceasta metoda de promovare si anume publicitatea in presa scrisa.

  • georgiana

    georgiana

    Reply

    buna ziua,as dori sa va spun ca eu am incercat deja aproape tot ce se poate face in legatura cu promovarea si deja nu mai stiu ce sa fac,am facut fluturase am pus caseta luminoasa,am pus un stativ tip A(care mia fost furat),am facut oferte pe internet,am site ,preturile sunt mult mai bune decat la alte saloane ,acum stau si ma gandesc sa fac o colaborare cu o sala de fitness sau cu un hotel.mentionez ca este salon de infrumusetare.
    ce imi sugerati sa fac????

    • ciocangabriel

      ciocangabriel

      Reply

      Bună seara,

      Aşa este, aţi făcut aproape tot ce se putea face în materie de promovare şi sincer vă felicit pentru acest efort depus.
      După cum am mai spus, este insuficient doar să faci, trebuie să fie cât mai corect facut. Am să iau ca exemplu recomandarea din articolul de mai sus şi anume promovarea online prin intermediul sistemului google adwords:
      Avem un site, felicitări, dar este util doar dacă aduce clienţi. Iar dacă prin promovare online se înţelege că publicăm câteva anunţuri pe diverse site-uri sau ne promovăm site-ul pe adwords investind 2-3 sute de lei, este normal să fim dezamăgiţi de modalităţile prin care promovăm compania. Un alt factor important sunt aşteptările noastre: foarte multe persoane sa aşteaptă ca din 5,000 de bucaţi de fluturaşi distribuiţi să le calce pragul cel putin 5-10%. Total greşit, cei 5-10% pot fi doar cei interesaţi, dar asta nu înseamnă că şi vin să cumpere. O alta parte importanta a promovarii este realizarea unui sistem astfel încât cel ce devine client să rămână client şi să aducă la rândul său alţi clienţi.
      Sper că m-am făcut înţeles, în toate articolele, că propunerile pe care le fac se adresează companilor mici şi mijlocii. Într-o economie de piaţă precum cea a României, unde exista o concurenţă de multe ori „safariană” trebuie să fim atenţi când investim, cât investim, unde investim, cum investim şi nu în ultimul rând ce aşteptări avem.
      Este greu de spus ce să faceţi, eu aş începe iar să promovez afacerea, acordând atenţie la când, cât, unde şi cum şi conştient că am doar două variante: reuşesc sau închid. Dacă continuaţi în derivă, ajungeţi tot la final. Dar dacă se mai poate face încă un efort financiar, mai există o şansă de reuşită. Ca idee de încheiere, în această perioadă majoritatea proprietarilor de afaceri îşi doresc să supravieţuiască şi mai puţin să câştige, poate ar trebuii să ne concentram mai mult pe acest lucru, cel puţin pentru acest an.

    • corina

      corina

      Reply

      si eu sunt pe punctul de a deschide un salon,practic astept actele…….parerea mea este ca daca pui preturile mai mici decat „concurenta”,salunul tau nu v-a mai fi atractiv,toate vor crede ca nu ai servicii de calitate,parerea mea este ca respectul ti-l faci tu nu ti-l da nimeni de aceea incearca sa mergi pe preturile pietii,dar fa-ti pachete:ex.la coafura:spalat/tuns/coafat/ ….spuma,ceara,fixativ-gratis,toti suntem incintati de ceva gratis………..la clienta ce isi face in aceasi vizita la salon:manichiura,coafura si cosmetica ,fa-i o reducere de ….10% oricum v-a fi incintata si-ti v-a lasa ciubuc si acel 10%…….garantez,asta in cazul in care v-a fi multumita de serviciile prestate,eu una asa procedez,decit sa lucrez pe gratis si sa aduc bani de acasa mai bine o las balta.Numai noi stim cite cheltuieli avem intr-un salon ,daca lucri si pe gratis mai bine stai acasa pe gratis si fara stres………chiar azi am vb cu juristul care imi face actele si mi-a spus ca mai bine sa-mi fac actele cu impozit impus ca si asa nu am multe cheltuieli pe care sa le scad…….asa ca draga mea verifica-ti fetele sa lucreze bine,nu scadea preturile(nu lucra pe gratis),inarmeaza-te cu rabdare ca toata lumea crede ca noi nu avem nici o traba si ca munca noastra se bazeaza doar pe manopera…..iti urez succes, multa rabdare si nu-ti pierde increderea,pt ca increderea e molipsitoare,daca tu ai incredere toti din jurul tau vor avea incredere in tine!

      • alicelia

        alicelia

        Reply

        buna corina…as vrea s t intreb si yo…:c acte sunt necesare pt deschiderea unui astfel d salon:manichiura-pedichiura plus coafor…si km kt dureaza pna obty actele si dak sti cva si despre benneficyle obtinute n kzul n kr esti student.ms frumos.bafta!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.