gelu intreaba:
Buna ziua,
Lucrez de o anumita perioada de timp la un grup de firme care contine printre altele si un restaurant de bussines. La fel cum reiese din nume, “Retro” este o locatie selecta cu accente vintage,de aprox. 70-80 persoane, situata in centrul orasului, foarte aproape de singurul hotel de 4 stele din oras . Job-ul meu este sa cresc veniturile cu un anumit procent in 6 luni de zile.
Clientii actuali ne sunt destul de fideli, servind masa in mod curent la noi atat in timpul liber cat si atragand dupa sine evenimentele de bussines din companiile lor. Targetul restaurantului sunt persoanele cu venituri peste medie din oras, preturile din meniu nefiind cele mai accesibile.
Pentru fidelizarea acestora organizam fel de fel de evenimente culuinare la care ei raspund cu placere de fiecare data si le mai si oferim din cand in cand anumite gratuitati.
Avand in vedere ca dintr-un studiu de piata reiese ca noi avem ca si clientela in jur de 17% din persoanele cu venituri peste medie v-as fi recunoscator sa-mi dati un sfat cum as putea atrage si alti clienti din aceiasi categorie sociala, insa fara sa-i agasez prea mult cu intalniri, protocoale sau alte actiuni de tipul acesta.
Facebook-ul si media nu au efectul scontat:(.
Multumesc!
ciocangabriel răspunde:
Bună ziua,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră.
Situaţia cu care vă confruntaţi este întradevar una dificilă. Această categorie de persoane, vizată de dumneavoastră, este foarte greu de captat. O persoană cu venituri financiare peste medie nu petrece timp pe facebook. Există două modalităţi prin care puteţi promova locaţia. Una este prin realizarea a ceva deosebit, şocant, despre care clienţii dumneavoastră să vorbească mai departe. Acest lucru poate fi angajarea unor persoane pentru a ţine companie.
A doua este prin organizarea unui eveniment umanitar. Motiv pentru care vă puteţi deplasa la clienţi fără să îi agasaţi, cu nişte invitaţii potrivite. Puteţi trimite invitaţiile şi prin poşta dar este mai sigur, direct. Tot în această categorie intră şi organizarea unui eveniment de pescuit sau vânătoare, în funcţie de zona în care vă aflaţi şi la sfârşit masa la local. Normal că trebuie să asiguraţi transport şi toate cele necesare la cel mai înalt standard.
În concluzie prea multe nu aveţi de făcut decât să vă străduiţi ca acei clienti pe care îi aveţi să vorbească de local şi să vă aducă alţi clienţi la rândul lor.
O să îmi permit să vă adresez şi eu o întrebare: dacă oamenii vin şi mănâncă o friptura cu 20-40% mai scumpă decât în altă parte, credeţi că ii interesează o reducere?
0
daniel
1.un client fidel aduce cu siguranta inca un client. Hai sa plecam de aici…
daniel
1.un client fidel aduce cu siguranta inca un client. hai sa plecam de aici.2.putem fideliza si mai mult clientela ,creaza un club de elita al localului ex.domnul Popescu azi a servit cu un prieten o cafea si un cognac evident ca vor fi din partea casei,fiti siguri ca nu veti pierde se va discuta mult acest gest de catre ambii si la masa si in alte cercuri e doar un exemplu de consumatie …nu cautati sa mai Vanati clienti ….aveti grija de clientela fidelizata .mult succes.
andrey
Buna ziua si felicitari pentru site super genial,as dori sa ma abonez la el prin facebook totusi nu gasesc o pagina afiliata sitului si nici un buton de abonare in vreun fell RSS nu prea il agreez,deci ce zice-ti pe viitor se e-a in calcul o pagina de facebook? as fi foarte incantat sa primesc pe profil noile updaturi