simona, întrabă:
De curand ma ocup de un post de radio local, ce cuprinde o arie destul de restransa – e doar la nivelul orasului, pe o raza de 30 de km.
Ma intereseaza cateva metode de promovare. M-am gandit la panourile publicitare, non-media (afise, stickere, pliante, fly-ere), si media. In ultima vreme insa mi se pare ca cel mai bine merg campaniile neconventionale.
M-ati putea ajuta cu alte idei?
Multumesc frumos!
Simona
ciocangabriel, răspunde:
Bună seara,
Pentru un astfel de nivel costurile de promovare trebuie limitate. În general autocolante pentru maşini, blocuri etc. şi panourile publicitare (dacă nu implică costuri de 3-4 sute de euro lunar) ar fi suficiente. În rest partea socială este importantă: apariţia la evenimente şi chiar susţinerea lor, amenajarea pentru emisie în cadrul unui parc (cu acordul primariei). Toate acestea însoţite de o politică de emisie pe măsură, iar aici bănuiesc că este totul clar, mai mult pentru dumneavoastră decât pentru mine. Iar pentru ceva mai neconvenţional puteţi realiza fluturaşi distribuiţi de un grup de persoane însoţite de o maşina cu megafon în care se difuzează postul de radio, este ceva ce stârneşte interesul şi face să se vorbească despre eveniment.
Ar fi fost de ajutor dacă mi-aţi fi comunicat mai multe informaţii: denumire post, localitatea unde se difuzează, tematica postului (dacă există) etc.
ale
pentru o firma care va organiza cursuri si work shopuri pt studenti si nu numai, la preturi putin peste medie..undeva la 200-300 ron work-shopul de o zi. cum ar trebui abordata aceasta promovare? multumesc mult