O campanie de promovare în forţă

Promovare in fortaCred că este mai simplu să realizezi campanii de promovare atunci când ai la dispoziție bugete de zeci de mii de euro. Voi lua exemplu o societate nouă pe piaţă, care livrează pizza la domiciliu. Acţionarul companiei solicită ca numele firmei pe care o conduce să fie cunoscut de cât mai mulţi oameni. Pentru mine acest lucru înseamnă o campanie de promovare în forţă şi o văd astfel:

Modalitati rapide de promovare.

Exista diverse strategii de cheltuire a banilor pentru a multumii un client ce doreste sa isi vada imaginea oriunde merge. Dar oare aceste campanii sunt si eficiente. Oare clientul va fi la fel de multumit si pentru un an?

Panouri publicitare stradale sau pe clădiri, de preferat în zona de interes, adică în zonele de livrare.

Panouri publicitare sau bannere la staţiile de metrou aflate în zona de interes.

Realizarea unor fluturasi în care să se prezinte o ofertă sau un concurs. Fluturasii se vor tipări în cantităţi mari de peste 100,000 de bucăti de fluturasi,distributia fluturasilor fiind recomandată pe toată durata campaniei, stradal, în cutiile poştale sau la mânerul uşii.

Campanie radio la unul sau două posturi de radio.

Atenţie pentru promovare se utilizează denumirea companiei sau denumirea de marketing, nu produsul.

Toată această campanie este bine să se deruleze pe parcursul a 3 luni până la 6 luni. Investiţia necesară depăşeşte 20,000 euro, dar rezultatele sunt extraordinare. Cu aceeaşi condiţie ca la alte lucrări, de a fi coordonată de profesionişti, de Consultanţi.

Concluzie de promovare.

Citește mai multe despre promovare.

0

7 comments

  • Iulia

    Iulia

    Reply

    Buna ziua,
    Acum cateva zile am descoperit site-ul dumneavoastra si pot spune ca m-a captivat. As avea nevoie de cateva sfaturi in domeniul fidelizarii clientilor.
    Este vorba despre o pizzerie-restaurant care isi desfasoara activitatea in doua locatii din Iasi si dispune si de servicii de catering si livrari la domiciliu. Avem parte de un succes vizibil de 7 ani, deci scopul nostru principal este cel de a fideliza clientii existenti.
    In tot acest timp am utilizat majoritatea mijloacelor de comunicare clasice in campaniile de publicitate realizate, insa acum dorim sa schimbam putin aerul si sa aducem in atentia clientilor factorul surpriza si ineditul.
    Publicul nostru tinta este reprezentat de tinerii intre 18 si 30 de ani, cu un venit mediu, din mediul urban.
    Astept cu interes raspunsul dumneavoastra. O zi buna!

    • ciocangabriel

      ciocangabriel

      Reply

      Bună seara,

      Vă mulţumesc pentru aprecieri şi pentru vizita efectuată pe site.

      În primul rând vă felicit pentru tot ce aţi realizat până acum, din punct de vedere al promovării. Site-ul este peste aşteptările mele, iar activitatea social-media satisfăcătoare. Un element ce mi-a atras atenţia când am intrat pe pagina dumneavoastră de internet, a fost mesajul de jos: „Fii artista …….”. Şi mie- deşi sunt bărbat- îmi place salata, nu mă serviţi?
      Am să împart în două fidelizarea clientului. O parte se referă la clientul ce mănâncă acasă sau la birou, iar a doua parte la clientul ce vine la local.

      Cele mai utilizate elemente de fidelizare sunt:
      1. Cardurile cu acumulare de puncte sau reducere Se realizează carduri magnetice şi se crează baza de date cu deţinătorii. Când un client cumpără, prezintă cadrul şi beneficiaza ori de o reducere de 10% ori acumuleză sumele şi primeşte gratuit în funcţie de suma strânsă.
      2. Un alt mod de a spune 3+1 gratuit (poate fi utilizat la locaţie):
      Majoritatea folosesc această modalitate aşa cum sună ea, cumpară 3 pizza şi primeşti una gratuit. Pentru locaţiile cu servire, campania ar suna cam ceva la genul „vino cu trei prieteni şi tu mănânci gratis”.
      3. Adună stampile sau pizza (sticker-e):
      La fiecare comandă clientul primeşte o ştampilă sau un sticker. Când completează un număr prestabilit, primeşte produsul gratuit sau cumpărături de media sumelor plătite până atunci.

      Fiecare sistem în parte trebuie adaptat şi îmbunătăţit pentru business-ul dumneavoastră. Se mai pot realiza magneţi de frigider şi cuburi de hârtie pentru cei de la birouri.

      Următoarea propunere se bazează pe faptul că, statistic vorbind, la o anumita perioadă, oamenii schimbă locul unde/de unde mănâncă. Chiar dacă sunt foarte multumiţi, se plictisesc de mâncare de ambianţă. Fidelizarea unui client se face prin implementarea unui sistem complex, la fel cum este cel ISO. Aici am să fac referire doar la fidelizare prin promovare şi imagine. Se pot realiza o serie de evenimente tematice ce au ca termen de desfaşurare o săptămână. Spre exemplu: o săptămână din lună să o denumiţi „Săptămâna pescărească”. Iar locaţia să fie decorată în conformitate cu acest specific. Am ales special acest specific pescăresc, cheltuielile de amenajare sunt relativ mici (plasă, material de sac pe tavan, câtiva peşti, undiţe, lansete etc.). Puteţi utiliza chiar lucruri vechi. Realizaţi „Săptămâna Retro” etc. Posibilităţile sunt multe, iar inventivitate este. Clienţii pot ajuta şi ei la definirea spaţiului prin aportul de diverse obiecte. Puteţi crea un perete al clientului unde să aveţi fotografii de la mese, nu neapărat festive.

      Până aici este probono. Multumesc.

      Cu stima,
      Ciocan Gabriel

  • Raluca

    Raluca

    Reply

    Va salut,

    Sunt interesata de promovarea unui club pe care l-am cumparat. In momentul achizitiei clubul era foarte putin cunoscut. In momentul de fata situatia nu s-a schimbat prea mult. Clubul e amplasat in zona Regie din Bucuresti, locul fiind plin de studenti. As vrea sa duc o campanie de promovare pentru a salva aceasta afacere. Ma puteti sfatuii?

    • ciocangabriel

      ciocangabriel

      Reply

      Bună seara,

      Vă recomand să citiţi tot ce este la articolul „Metode de promovare cafenea” sau accesati linkul: http://www.ciocangabriel.ro/promovare/metode-de-promovare-cafenea/, de unde puteţi adapta câteva idei sau dacă consideraţi necesare şi alte informaţii vă rog reveniţi cu o solicitare.
      Mulţumesc.

  • bogdan

    bogdan

    Reply

    sal, perfect de acord si eu nu ma uit la fluturasi in casuta postala, poate daca ii primesc pe strada in mana sau intr-o intersectie cand astept la semafor si ratacesc pliantul prin masina ca sa imi mai aduc aminte. Caut si eu o metoda de promovare aunei noi afaceri in domeniul mobilierului din pal, altceva pe langa site, ceva direct. Voi studia in continuare. Educativ siteul.

  • petrisor

    petrisor

    Reply

    salut, si eu cred ca distributia de fluturasi/pliante in cutia postala e un fel de ‘spam’.
    Si majoritatea nu cred ca citesc asa ceva, doar le iau si le arunca la gunoi.

  • stian

    stian

    Reply

    De acord pana la punctul cu distibutia in cutia de posta. Din punctul meu de vedere este o forma de spam. E la fel ca in Inbox.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.