laura gheorghiu întreabă:
Am citit cu mare interes raspunsurile date de dumneavoastra si v-as ruga sa ma sfatuiti cum pot promova o cafenea, concept coffe to go, amplasata la metrou. Ideea noastra a fost de a putea gasi o cafea buna in drum spre serviciu. Problema este ca nu este situata chiar in drumul omului, este vizibila, zicem noi, numai ca trebuie sa faci un mic ocol ca sa ajungi la ea. Am impartit flyere, cafea, am pus afise, panouri, insa, in, continuare mi se spune ca nu se vede foarte bine desi, dupa ce treci de aparatele cu cartela, este mare, in fata, cu geamuri de sus pana jos.
Va multumesc,
Laura Gheorghiu
ciocangabriel răspunde:
Bună ziua doamnă Laura Gherghiu,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră şi vă felicit pentru dorinţa de a continua să investiţi în promovare. Pentru dumneavoastră am un sfat îndrazneţ cu o investiţie destul de mică şi un impact foarte mare. Cel puţin aceasta este opinia mea. Această modalitate este foarte cunoscută dar prea puţin aplicată, datorită orgoliului românesc.
SUGESTIE: Se numeşte „sandwichpeople”, îi puteţi pune şi două cafele calde în mână sau un mic flyer şi o cafea. Pe placă să aveţi o fotografie cu o cafea fierbinte, o săgeată către locaţie şi poate chiar şi un preţ.
EFECT: Cu siguranţă nu întâlneşti în fiecare zi, pe stradă, un astfel de personaj cea ce îl face inedit în comparaţie cu un simplu panou, un fluturaşi primit de la cineva sau un afiş lipit pe un stâlp. Scopul este acela de a atrage atenţia, de a reţine şi de ce nu de a stimula cumpărarea.
Vă urez succes şi mult curaj pentru a aplica această metodă.
Pe lângă această metodă puteţi decora acele geamuri, pe lângă imagini sugestive şi cu un text mare, de genul „Ia cu tine o cafea”.
1