Metode si modlitati de promovare.
Domenii de promovare

Metode de promovare pizza-restaurant.

iulia întreabă:

Promovare pizza-restaurantBuna ziua,
Acum cateva zile am descoperit site-ul dumneavoastra si pot spune ca m-a captivat. As avea nevoie de cateva sfaturi in domeniul fidelizarii clientilor.
Este vorba despre o pizzerie-restaurant care isi desfasoara activitatea in doua locatii din Iasi si dispune si de servicii de catering si livrari la domiciliu. Avem parte de un succes vizibil de 7 ani, deci scopul nostru principal este cel de a fideliza clientii existenti.
In tot acest timp am utilizat majoritatea mijloacelor de comunicare clasice in campaniile de publicitate realizate, insa acum dorim sa schimbam putin aerul si sa aducem in atentia clientilor factorul surpriza si ineditul.
Publicul nostru tinta este reprezentat de tinerii intre 18 si 30 de ani, cu un venit mediu, din mediul urban.
Astept cu interes raspunsul dumneavoastra. O zi buna!

ciocangabriel răspunde:

Bună seara,

Vă mulţumesc pentru aprecieri şi pentru vizita efectuată pe site.

În primul rând vă felicit pentru tot ce aţi realizat până acum, din punct de vedere al promovării. Site-ul este peste aşteptările mele, iar activitatea social-media satisfăcătoare. Un element ce mi-a atras atenţia când am intrat pe pagina dumneavoastră de internet, a fost mesajul de jos: “Fii artista …….”. Şi mie- deşi sunt bărbat- îmi place salata, nu mă serviţi?
Am să împart în două fidelizarea clientului. O parte se referă la clientul ce mănâncă acasă sau la birou, iar a doua parte la clientul ce vine la local.

Cele mai utilizate elemente de fidelizare sunt:
1. Cardurile cu acumulare de puncte sau reducere Se realizează carduri magnetice şi se crează baza de date cu deţinătorii. Când un client cumpără, prezintă cadrul şi beneficiaza ori de o reducere de 10%, ori acumuleză sumele şi primeşte gratuit în funcţie de suma strânsă.
2. Un alt mod de a spune 3+1 gratuit (poate fi utilizat la locaţie):
Majoritatea folosesc această modalitate aşa cum sună ea, cumpară 3 pizza şi primeşti una gratuit. Pentru locaţiile cu servire, campania ar suna cam ceva la genul “vino cu trei prieteni şi tu mănânci gratis”.
3. Adună stampile sau pizza (sticker-e):
La fiecare comandă clientul primeşte o ştampilă sau un sticker. Când completează un număr prestabilit, primeşte produsul gratuit sau cumpărături de media sumelor plătite până atunci.

Fiecare sistem în parte trebuie adaptat şi îmbunătăţit pentru business-ul dumneavoastră. Se mai pot realiza magneţi de frigider şi cuburi de hârtie pentru cei de la birouri.

Următoarea propunere se bazează pe faptul că, statistic vorbind, la o anumita perioadă, oamenii schimbă locul unde/de unde mănâncă. Chiar dacă sunt foarte multumiţi, se plictisesc de mâncare de ambianţă. Fidelizarea unui client se face prin implementarea unui sistem complex, la fel cum este cel ISO. Aici am să fac referire doar la fidelizare prin promovare şi imagine. Se pot realiza o serie de evenimente tematice ce au ca termen de desfaşurare o săptămână. Spre exemplu: o săptămână din lună să o denumiţi “Săptămâna pescărească”. Iar locaţia să fie decorată în conformitate cu acest specific. Am ales special acest specific pescăresc, cheltuielile de amenajare sunt relativ mici (plasă, material de sac pe tavan, câtiva peşti, undiţe, lansete etc.). Puteţi utiliza chiar lucruri vechi. Realizaţi “Săptămâna Retro” etc. Posibilităţile sunt multe, iar inventivitate este. Clienţii pot ajuta şi ei la definirea spaţiului prin aportul de diverse obiecte. Puteţi crea un perete al clientului unde să aveţi fotografii de la mese, nu neapărat festive.

Până aici este probono. Multumesc.

Cu stima,
Ciocan Gabriel

Totul despre promovare. Metode si modalitati de promovare produse si servicii.

1 Comment
  1. Sunt foarte bune sfaturile pe care le-ai dat, poate ca inca o solutie ar fi si oferirea de materiale promotionale gratuite… un prosop cu logotipul firmei, o furculita personalizata etc.

Leave a Reply

Connect with Facebook

Plinta MDF parchet Realizare site Pagini web