Cum promovez o gama de suplimente naturale?

Andrei spune:

collageBuna ziua,

Ce metode recomandati pentru promovarea de suplimente naturale din plante (‘medicamente’ din plante, desi nu este corect termenul de medicament). Suplimentele provin din import, insa nu stiu daca sa promovez firma mea sau pe cea a producatorului.

Va multumesc!

ciocangabriel răspunde:

Bună ziua,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră. Pentru început vă recomand să promovaţi produsele şi mai puţin o firmă anume. Este totuşi indicat să specificaţi producătorul (exemplu: Zonestar – Suedia), încă mai considerăm produsele din import mai calitative decât cele autohtone, de cele mai multe ori, din păcate, chiar aşa şi este. Ca variantă de promovare puteţi începe cu anunţuri în ziare ce au o distribuţie la nivel naţional. Este foarte important ce face suplimentul respectiv, cu ce mă ajută, această caracteristică trebuie evidenţiată. Încercaţi să introduceţi anunţuri ce se succed.
Spre exemplu puteţi scrie:
“Spirulină” Zonestar – Suedia, recomandată în perioade de efort fizic şi/sau intelectual, hepatite cronice, ciroză hepatică, gastrite, ulcer gastric şi duodenal; diabet zaharat tip II etc.

Efectul este mult diminuat deoarece ceea ce este mai important, după părerea mea este mai puţin evidenţiat. După cum ştim oamenii în primul rând vizualizează o fotografie, apoi citesc titlul şi în ultimul rând conţinutul.
Iată cum aş scrie acest text:
Pentru rezistenţă la efort fizic şi/sau intelectual. Specialiştii vă recomandă: “Spirulină” Zonestar – Suedia.
Atunci când spaţiul este restrâns trebuie aleasă o caracteristică importantă şi evidenţiată.

Bună ziua,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră. Pentru început vă recomand să promovaţi produsele şi mai puţin o firmă anume. Este totuşi indicat să specificaţi producătorul (exemplu: Zonestar – Suedia), încă mai considerăm produsele din import mai calitative decât cele autohtone, de cele mai multe ori, din păcate, chiar aşa şi este. Ca variantă de promovare puteţi începe cu anunţuri în ziare ce au o distribuţie la nivel naţional. Este foarte important ce face suplimentul respectiv, cu ce mă ajută, această caracteristică trebuie evidenţiată. Încercaţi să introduceţi anunţuri ce se succed.
Spre exemplu puteţi scrie:
“Spirulină” Zonestar – Suedia, recomandată în perioade de efort fizic şi/sau intelectual, hepatite cronice, ciroză hepatică, gastrite, ulcer gastric şi duodenal; diabet zaharat tip II etc.
Efectul este mult diminuat deoarece ceea ce este mai important, după părerea mea este mai puţin evidenţiat. După cum ştim oamenii în primul rând vizualizează o fotografie, apoi citesc titlul şi în ultimul rând conţinutul.
Iată cum aş scrie acest text:
Pentru rezistenţă la efort fizic şi/sau intelectual. Specialiştii vă recomandă: “Spirulină” Zonestar – Suedia.
Atunci când spaţiul este restrâns trebuie aleasă o caracteristică importantă şi evidenţiată.

0

One comment

  • Promovare birou de credite

    Promovare birou de credite

    Reply

    Buna ziua,
    Va rog mult sa imi dati cateva sfaturi despre cum as putea sa imi promovez mai eficient biroul de credite pe care l-am deschis in urma cu 2 luni, avand in vedere ca la cca 400 de metri mai exista unul de vreo 2 ani? Problema aici consta in faptul de a ne crea un portofoliu de clienti, in plus clientul trebuie sa fie motivat sa vina la biroul nostru (unde poate afla oferte de la mai multe banci) si sa nu se duca direct la banca?
    Mentionez ca aici se incheie si asigurari de orice fel la orice firma.
    Multumesc anticipat!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.