Cum promovez un loc de joaca pentru copii

alina spune:

KIDS PLAYGROUND .Buna ziua
Acum o saptamana am deschis un loc de joaca pentru copii, preturile sunt foarte atractive am facut emisiuni si reclame tv reclama radio si fluturasi care sunt in permanenta impartiti prin oras. Mentionezfaptul ca orasul este mic (aprox 50.000 locuitori), este primul loc de acest gen si lumea nu prea stie despre ce este vorba desi fluturasi si reclamele sunt foarte explicite, problema este ca numarul clientilor este mult prea mic fata de ce am asteptat ce am putea face mai mult?
va multumesc

ciocangabriel răspunde:

Bună ziua,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră.
În primul rând vă felicit pentru decizia de a investi în promovare, folosind canalele precizate.
Sunt două lucruri importante: canalul prin care se transmite mesajul (forma acestuia) şi mesajul (conţinutul său). Pentru a încerca să vă ajut este indicat să văd mesajul folosit. Dacă doriţi îmi puteţi trimite un fluturaşi (format electronic) la adresa: contact@ciocangabriel.ro.
Modul în care s-a utilizat canalul de comunicare este foarte important. Spre exemplu daca aţi tiparit şi distribuit 1,000 de bucăţi de fluturaşi într-o săptamână, este puţin chiar şi pentru un oraş cu 50,000 de locuitori.
Un alt factor important este timpul. Aveţi o săptamână de la deschidere, este necesar un timp pentru ca lumea să vă cunoască şi să înţeleagă ce avantaje aduce un loc de joacă pentru copii.
În final doresc să vă spun că: clientul este cel ce decide dacă preţul este atractiv sau nu. Aştept cât mai curând veşti de la dumneavoastră şi poate împreună reuşim să mărim numărul de clienţi.

  1. alina spune:

    Buna ziua
    In primul rand va multumesc pentru ajutor, este greu cand esti incepator.
    Am atasat fluturasul nostru si as dori sa va intreb care ar trebui sa fie frecventa de dstributie a acestora cum ne asiguram ca ii primeste cine trebuie (mentionez ca urmatorul pas este distributia la poarta gradinitelor si a scolilor din oras), deasemenea am distribuit taloane de reduceri si gratuitate la concursurile radio. Ce alt tip de promovare ar trebui sa mai luam in calcul.
    Va multumesc pentru ajutor

    Alina Stefan

    • ciocangabriel răspunde:

      Bună ziua,
      Fluturaşul este în regulă ca şi mesaj. Personal doar la grădiniţe şi şcoli aş fi sugerat să distribuiţi, atunci când vin părinţii să ia copii acasă. Recomandarea ar fi să distribuiţi cu oameni de încredere sau bine plătiţi, pentru a avea garanţie.
      O propunere:
      Imaginaţivă că întâlniţi pe stradă o mascotă (o persoană costumată în iepure sau urs, orice personaj) ce doar vă face cu mâna şi atât. Cu siguranţă veţi fi şocată şi vă va stârni amuzamentul, curiozitatea şi interesul pentru a afla ce este cu “chestia aia”, mai mult, veţi spune şi altora ce aţi întâlnit.
      Vă recomand şi dumneavoastră să apelaţi la cel puţin o mascotă. Ideal ar fi să apară in locuri aglomerate, fără alte detalii. Chiar şi pe bicicletă la plimbare prin oraş, doar să facă cu mâna. Ceva mai economic ar fi scufita roşie sau o zână, o să aveţi cel puţin o idee, sunt convins. Personajele să meargă prin oraş cel puţin o dată pe zi la diferite ore. De la grădiniţe până la pieţe şi centrul oraşului peste tot trebuie să se plimbe. Important este ca lumea să se întrebe, să devină curioasă, să vorbească. După una sau două săptămâni, în funcţie de cât rezistaţi, începeţi distribuţia de fluturaşi. Dacă este posibil realizaţi alţi fluturaşi cu o fotografie a mascotei pe el pentru identificare. Bine ar fi să faceţi distribuţia într-o caravană cu personajele/personajul şi 2-3 persoane, pentru impact.

      Cred că o dată pe lună la toate grădiniţele şi şcolile este suficient ca frecvenţă de distribuţie. În acest fel ajungeţi direct la potenţialul client.
      Mai puteţi face un sistem prin care să oferiţi gratuitate celor ce aduc mai multe persoane. Ceva la modul: vino sa te joci cu 5 prieteni şi tu stai gratis toată ziua sau primeşti ceva gratuit, un cadou.
      Puteţi achiziţiona dulciuri ieftine, gen acadele, pe care să le oferiţi gratuit fiecărui copil ce vine la dumneavoastră.
      Aţi realizat deja multe pentru promovare doar că nu aţi făcut lucrurile mai interesante, pentru un impact mai puternic.

      Cam atât pentru ziua de azi, vă aştept cu veşti sau alte detalii.

    alina spune:

    Va multumesc mult. Acum stiu ce am de facut.
    Alina Stefan

0

One comment

  • rosioru marilena

    rosioru marilena

    Reply

    Buna ziua, numele meu este Rosioru Marilena si sunt manager la un loc de aniversari pt copii, cu toate ca suntem de 2 ani deschisi si avem o hala intreaga cu trambuline, ceea ce nu se gaseste in Romania, numarul clientilor este mic, am promovat de la flayere, site, facebook dar degeaba, nici zona nu este una favorabila, suntem in Calea Vitan intr-o parcare cu hale, ce mai pot face ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.