No logo: tirania mărcilor.
Marketing Expart

“O carte fascinantă despre trădarea marilor promisiuni ale postmodernităţii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea şi libertatea fără limite. În aceeaşi mare masură analiză culturală, manifest politic, reportaj de investigaţie şi jurnal de shopping, NO logo deconstruieşte universul nostru cotidian frumos ambalat şi-i arată adevaratul chip. …”

Klein, Naomi. (2006). No logo: tirania mărcilor. Bucureşti: Editura Comunicare.ro (No logo: taking aim at the brand bullies. Trad. rom. Scurtu, Alina (trad.)).

Bachelor of Political Science: Daffodil Internation University
Masters of Social Science: University of Dhaka

Phone: 361-213-7624
Email: johndoe@hostname.com
Address: 3831 Boone Street, Corpus Christi, United States

More Members

Tehnici de a vinde

Tehnici de a vinde

Internship

“un îndrumar eficient, structurat logic, ce se dovedeşte benefic atât pentru cei…

Despre Brand

Despre Brand

SEO Strategist

“un tur de forţă din partea celei mai importante autorităţi în materie…

Esenţialul despre Promoţii

“… cartea serveşte ca introducere pentru nou-veniţi, o recapitulare pentru profesioniştii experimentaţi…

Secretele Succesului

Secretele Succesului

Affiliate Marketer

“secretele succesului sunt entuziasmul, energia şi puterea pe care le veţi pune…