“O carte fascinantă despre trădarea marilor promisiuni ale postmodernităţii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea şi libertatea fără limite. În aceeaşi mare masură analiză culturală, manifest politic, reportaj de investigaţie şi jurnal de shopping, NO logo deconstruieşte universul nostru cotidian frumos ambalat şi-i arată adevaratul chip. …”
Klein, Naomi. (2006). No logo: tirania mărcilor. Bucureşti: Editura Comunicare.ro (No logo: taking aim at the brand bullies. Trad. rom. Scurtu, Alina (trad.)).
Bachelor of Political Science: Daffodil Internation University
Masters of Social Science: University of Dhaka
Phone: 361-213-7624
Email: johndoe@hostname.com
Address: 3831 Boone Street, Corpus Christi, United States
“un îndrumar eficient, structurat logic, ce se dovedeşte benefic atât pentru cei…
“un tur de forţă din partea celei mai importante autorităţi în materie…
“… cartea serveşte ca introducere pentru nou-veniţi, o recapitulare pentru profesioniştii experimentaţi…
“secretele succesului sunt entuziasmul, energia şi puterea pe care le veţi pune…