“… cartea serveşte ca introducere pentru nou-veniţi, o recapitulare pentru profesioniştii experimentaţi şi ca un supliment nepreţuit pentru orice marketer care doreşte să înţeleagă mai clar modul de funcţionare a unei promoţii în colaborare cu alte discipline de marketing şi de comerţ.” Claire Rosenzweig, Director Executiv Promotion Marketing Association of America
Schultz, Don E., Robison, William A. şi Petrison, Lisa A. (2005). Esenţialul despre promoţii: cele 10 tehnici de bază şi cum să le folosim. Bucureşti: Editura Brandbuilders (Sales promotion essentials: the ten basic sales promotion tehniques – and how to use them. USA: The McGraw-Hill Companies, Inc. Trad. rom. Tomescu, Liliana (trad.)).
Bachelor of Political Science: Daffodil Internation University
Masters of Social Science: University of Dhaka
Phone: 361-213-7624
Email: johndoe@hostname.com
Address: 3831 Boone Street, Corpus Christi, United States
“un tur de forţă din partea celei mai importante autorităţi în materie…
“Presărată cu numeroase studii de caz, întâmplări şi citate elocvente aparţinând unor…
“O carte fascinantă despre trădarea marilor promisiuni ale postmodernităţii: posibilitatea de a…
“Sfârşitul erei dominanţei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu…