Un loc unde dacă întrebaţi, vi se răspunde.
Pentru a adresa o întrebare puteţi folosi pagina de contact sau căsuţa aflată în partea de jos a acestei pagini.
0Un loc unde dacă întrebaţi, vi se răspunde.
Pentru a adresa o întrebare puteţi folosi pagina de contact sau căsuţa aflată în partea de jos a acestei pagini.
0
Cristian
Buna ziua,
Am deschis de o saptamana un pub in Bucuresti, si ma tot gandesc la diferite variante de promovare si nu stiu care este cea mai buna.
Am rugamintea daca se poate, sa imi spuneti si ideea dumneavoastra, poate reusesc din toate sa o aleg pe cea mai buna.
Mentionez faptul ca am inceput o promovare cu fliere, pe diferite site-uri de profil si prin prieteni.
Multumesc anticipat.
Cristi
Buna dimineata,
Va multumesc pentru promptitudinea dumneavoastra, ideea de a forma o echipa este cea mai buna varianta, totul depinde de prima aparitie.Ideea e ca nu pot sa stiu exact numarul total de blocuri si apartamente din oras.S-ar putea sa ajunga tirajul de 40.000, s-ar putea sa nu ajunga. Dupa calculele mele daca se ditribuie la 40.000 de usi, oricum in fiecare familie sunt cel putin doi mebri, deci numarul celor care vor vizualiza pliantul ar fi undeva la 100.000, deci astept o rata de intoarcere la firme de macar 5 %. Va doresc o zi buna, si sper sa mai apelez la sfaturile dumneavoastra si pe viitor.
ciocangabriel
Bună seara domnule Cristi,
Vă mulţumesc pentru aprecierile dumneavoastră.
Este bine să chemaţi oamenii la muncă prin rotaţie, pentru ei să aprecieze mai mult ce li-se oferă şi a lungi timpul în care învaţă cum să păcălească. Plata este recomandat să se facă la oră şi nu la numărul de pliante împărţite. Evitaţi astfel, pe cât posibil, să fie aruncate din materiale. Cine nu împarte cât vă doriţi nu mai este chemat. Acest lucru îl ştiţi doar dumneavoastră. Fiecare persoană trebuie să completeze un tabel cu strada, blocul, scara şi numarul apartamentelor. În acest fel aveţi un control uşor asupra activităţii şi puteţi furniza clienţilor listele pentru a verifica şi ei. Pentru proiecte mari, adică dacă aveţi lunar de distribuit o cantitate, este bine să aveţi angajaţi permanenţi pentru că în acest fel puteţi da şi clienţilor un preţ mai mic pe bucata distribuită.
Cristi
Buna seara, va felicit pentru informatiile si sfaturile dumneavoastra.Momentan am o agentie de publicitate intr-un oras de provincie, peste 150.000 de locuitori.Am in vedere un proiect pe care pot spune ca ma bazez foarte mult prin prisma noutatii lui, cel putin pe plan local.Este vorba de publicitatea de tip hang – door. Vreau sa compun o echipa formata din max 10 oameni care sa imparta un numar de, sa zicem minim 40 000 de astfel de pliante in 10 zile.Pana aici nu e nimic complicat doar ca vreau sa fac teaba asta cu cap, ma adresez in 90-95 % din cazuri persoanelor de la blocuri. Intrebari ar fi: cum sa organizez echipa cat mai eficient, cum sa intocmesc o situatie a feed back-ului, pentru ca mi se va cere, si de ce factori sa tin cont in cazul unei astfel de actiuni pentru a nu arunca banii pe geam :).Va multumesc !
alin dicu
Buna ziua,
Voi deschide in curand un club de biliard, cu 4 mese, de nefumatori, cu preturi mai mici decat concurenta. Va rog sa imi dati cateva idei de promovare, calitatea serviciilor si a dotarilor fiind cu mult peste concurenta. Totul este de campionat mondial.
Multumesc
ciocangabriel
Buna ziua domnule Alin Dicu,
Am nevoie de mai multe informaţii despre locaţie pentru a încerca să vă ajut (unde este amplasată, serviţi băuturi etc.). În general clienţii sunt tineri iar majoritatea fumează deci cred că vă limitaţi clienţii. Referitor la remarca dumneavoastră „Totul este de campionat mondial.” puteţi realiza un campionat unde premiul să fie o masă pentru trei zile gratuit. Mai puteţi declara „o zi fără plată”. Toate acestea le puteţi anunţa printr-un fluturaş de mici dimensiuni (A6 ar fi ideal) sau prin afişe pe stâlpi. Vă recomand şi crearea unui cont pe facebook.
alin dicu
Salutare din nou, multumesc de raspunsul foarte prompt.
Locatia are 155 mp, langa un liceu, nu este o zona centrala, dar este destul aproape de centru. Mai sunt inca 3 licee la aprox 15 minute de mers.
Ca si segment caruia ne adresam cred ca elevii ar fi clienti doar in intervalul orar 09-15, cand in majoritatea cluburilor de biliard nu sunt multi clienti. In restul intervalului de timp – 15-19 as avea o fereastra, pt ca de la 19-02 de obicei iese lumea, nu neaparat elevii, dar cam asta e ora de iesit in oras, sa ne relaxam un pic la un biliard.
Ca si meniu ma gandeam la cafea, toata gama de sucuri, iar ca si bauturi alcoolice doar bere as fi pus. De asemenea sunt in cautare de idei pentru produse gen snack, care sa tina de foame – analizez ideea de a pune produse de foietaj gen fornetti, care sa le putem face la cuptorul cu microunde, sau chiar ideea de a da posibilitatea clientilor de a comanda pizza in locatia noastra ( de la o pizzerie agreata de noi).
Designul spatiului va fi unul de exceptie, realizat de un designer profesionist, va fi un loc foarte elegant si cochet, un ambient foarte placut, indiferent de gusturi. Investim mult in confortul clientilor nostri, ne dorim sa se simta excelent in clubul nostru.
In ceea ce priveste fumatul am avut de ales intre 2 variante: a compartimenta spatiul – care practic ar fi stricat tot aspectul si a il face de nefumatori. Totusi, locatia este intr-un oras cu 300.000 de locuitori, deci sunt sigur ca vor fi cateva sute de persoane care sa ne devina clienti fideli si care sa aprecieze faptul ca pot respira un aer curat, care pot veni cu familia, cu copii, fara sa se simta ca intr-o carciuma, un fum dens imbibat cu arome de alcool. Tocmai de aceea preferam in a pune in meniu doar berea, care practic e cea mai light dintre bauturile alcoolice. Consider ca e cool sa nu fumam, de aceea doresc ca acest club sa fie unul agreat in deplin de parinti, sa fie ok din toate punctele de vedere.
Ce sa mai zic …
Va rog sa imi ziceti ce alte detalii as putea sa va dau. Daca doriti, putem corespnda si pe mail sau pe messenger.
Multumesc
ciocangabriel
Bună ziua,
Ideea dumneavoastra chiar îmi place şi vă felicit pentru ea. Puteţi folosi acest lucru în mesajele dumneavoastră, printr-un logo cu semnul de intezis şi un nor de fum. Cred că ar atrage atenţia, şi, ar şoca un pic după ce se va vizualiza restul mesajului. Este clar că la început trebuie să aduceţi clienţii acolo, să vadă locaţia, deci încercaţi să găsiţi o formulă prin care să îi ademeniţi. După cum spuneam poate fi o zi fără plată, poate fi o băutură din partea casei, poate fi o jumătate de oră plătită şi următoarea gratuit. Realizaţi fluturaşi sau afişe şi spune-ţi acest lucru. Atunci când vin, cei ce plătesc este bine să le daţi ceva în plus faţă de ce comandă. Exemplu apă plată sau un biscuite la cafea, sau floricele (popcorn) la o bere etc. După cum am mai spus şi cu alte ocazii, trebuie să ne folosim de cea mai buna promovare, cea din om în om, dar ca să o obţinem trebuie să ne impresionam clientul. să îl facem să vorbească despre noi, cu costuri minime. . Aspectul exterior al locaţiei este şi el foarte important. Puteţi folosi reflectoare colorate pentru iluminare puternică, atrage atenţia, sau o investiţie mai mare, scris cu litere din tuburi cu gaze spectrale.
Vlad Laurentiu
Buna ziua,
De curand am devenit reprezentant al unei marci (o marca de produse noua pe piata din Romania)care se ocupa cu comercializarea de uleiuri si tratamente motor in Judetul Teleorman. Clienti nostri sunt persoanele fizice, magazinele de specialitate,service auto si asociatii agricole. Acum suntem la capitolul promovare. Daca ne puteti da cateva sfaturi si metode de promovare pretabile acestui gen de afacere.
Va multumesc.
ciocangabriel
Buna ziua domnule Vlad Laurenţiu,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră.
Astfel de produse sunt foarte dificil de implementat mai ales fără a avea posibilităţi materiale mari. Un lucru v-ar ajuta să vindeţi şi anume preţul produsului. Oamenii cumpără foarte rar ceva ce nu cunosc şi nu le este recomandat. Din punctul meu de vedere, dacă nu aveţi acest avantaj al preţului, vă recomand să mergeţi pe vânzare directă, cu un minim de promovare (cărţi de vizită, câteva pliante şi anunţuri gratuite pe internet).
Atât vă pot spune pe baza informaţiilor furnizate.
alina
Va multumesc mult. Acum stiu ce am de facut.
Alina Stefan
ciocangabriel
Bună ziua,
Fluturaşul este în regulă ca şi mesaj. Personal doar la grădiniţe şi şcoli aş fi sugerat să distribuiţi, atunci când vin părinţii să ia copii acasă. Recomandarea ar fi să distribuiţi cu oameni de încredere sau bine plătiţi, pentru a avea garanţie.
O propunere:
Imaginaţivă că întâlniţi pe stradă o mascotă (o persoană costumată în iepure sau urs, orice personaj) ce doar vă face cu mâna şi atât. Cu siguranţă veţi fi şocată şi vă va stârni amuzamentul, curiozitatea şi interesul pentru a afla ce este cu “chestia aia”, mai mult, veţi spune şi altora ce aţi întâlnit.
Vă recomand şi dumneavoastră să apelaţi la cel puţin o mascotă. Ideal ar fi să apară in locuri aglomerate, fără alte detalii. Chiar şi pe bicicletă la plimbare prin oraş, doar să facă cu mâna. Ceva mai economic ar fi scufita roşie sau o zână, o să aveţi cel puţin o idee, sunt convins. Personajele să meargă prin oraş cel puţin o dată pe zi la diferite ore. De la grădiniţe până la pieţe şi centrul oraşului peste tot trebuie să se plimbe. Important este ca lumea să se întrebe, să devină curioasă, să vorbească. După una sau două săptămâni, în funcţie de cât rezistaţi, începeţi distribuţia de fluturaşi. Dacă este posibil realizaţi alţi fluturaşi cu o fotografie a mascotei pe el pentru identificare. Bine ar fi să faceţi distribuţia într-o caravană cu personajele/personajul şi 2-3 persoane, pentru impact.
Cred că o dată pe lună la toate grădiniţele şi şcolile este suficient ca frecvenţă de distribuţie. În acest fel ajungeţi direct la potenţialul client.
Mai puteţi face un sistem prin care să oferiţi gratuitate celor ce aduc mai multe persoane. Ceva la modul: vino sa te joci cu 5 prieteni şi tu stai gratis toată ziua sau primeşti ceva gratuit, un cadou.
Puteţi achiziţiona dulciuri ieftine, gen acadele, pe care să le oferiţi gratuit fiecărui copil ce vine la dumneavoastră.
Aţi realizat deja multe pentru promovare doar că nu aţi făcut lucrurile mai interesante, pentru un impact mai puternic.
Cam atât pentru ziua de azi, vă aştept cu veşti sau alte detalii.
alina
Buna ziua
In primul rand va multumesc pentru ajutor, este greu cand esti incepator.
Am atasat fluturasul nostru si as dori sa va intreb care ar trebui sa fie frecventa de dstributie a acestora cum ne asiguram ca ii primeste cine trebuie (mentionez ca urmatorul pas este distributia la poarta gradinitelor si a scolilor din oras), deasemenea am distribuit taloane de reduceri si gratuitate la concursurile radio. Ce alt tip de promovare ar trebui sa mai luam in calcul.
Va multumesc pentru ajutor
Alina Stefan
alina
Buna ziua
Acum o saptamana am deschis un loc de joaca pentru copii, preturile sunt foarte atractive am facut emisiuni si reclame tv reclama radio si fluturasi care sunt in permanenta impartiti prin oras. Mentionezfaptul ca orasul este mic (aprox 50.000 locuitori), este primul loc de acest gen si lumea nu prea stie despre ce este vorba desi fluturasi si reclamele sunt foarte explicite, problema este ca numarul clientilor este mult prea mic fata de ce am asteptat ce am putea face mai mult?
va multumesc
ciocangabriel
Bună ziua,
Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră.
În primul rând vă felicit pentru decizia de a investi în promovare, folosind canalele precizate.
Sunt două lucruri importante: canalul prin care se transmite mesajul (forma acestuia) şi mesajul (conţinutul său). Pentru a încerca să vă ajut este indicat să văd mesajul folosit. Dacă doriţi îmi puteţi trimite un fluturaşi (format electronic) la adresa: contact@ciocangabriel.ro.
Modul în care s-a utilizat canalul de comunicare este foarte important. Spre exemplu daca aţi tiparit şi distribuit 1,000 de bucăţi de fluturaşi într-o săptamână, este puţin chiar şi pentru un oraş cu 50,000 de locuitori.
Un alt factor important este timpul. Aveţi o săptamână de la deschidere, este necesar un timp pentru ca lumea să vă cunoască şi să înţeleagă ce avantaje aduce un loc de joacă pentru copii.
În final doresc să vă spun că: clientul este cel ce decide dacă preţul este atractiv sau nu. Aştept cât mai curând veşti de la dumneavoastră şi poate împreună reuşim să mărim numărul de clienţi.
Dana
Va multumesc mult si poate vom colabora pe viitor.