Metode si modlitati de promovare.
Domenii de promovare

Întrebări şi Răspunsuri

Un loc unde dacă întrebaţi, vi se răspunde.

Pentru a adresa o întrebare puteţi folosi pagina de contact sau căsuţa aflată în partea de jos a acestei pagini.

Totul despre promovare. Metode si modalitati de promovare produse si servicii.

58 Comments
  1. Buna ziua, am o agentie imobiliara in Judetul Giurgiu, contrar asteptarilor totusi piata imobiliara se misca in sensul bun, dar doresc sa ocup primul loc pe piata. Ziare nu prea avem, televiziunile sunt portocalii. Publicitatea o facem cu fluturasi.
    O alta metoda mai eficace as dori sa incerc.
    O zi buna. Va multumesc.

    • Bună ziua,
      Într-o localitate cu un număr relativ mic de locuitori este foarte important ca locuitorii să asocieze numele companiei dumneavoastră cu “o agenţie imobiliară”. În felul acesta fiecare persoană din localitate când va avea nevoie de o agenţie imobiliară, prima la care se va gândi va fi cea condusa de dumneavoastra. O variantă economică de promovare a imaginii, adică promovarea numelui şi asocierea sa cu o agenţie imobiliară urmează următorii paşi:
      – adăugarea la numele companiei, peste tot unde apare acesta, a sloganului “Agenţia imobiliară a oraşului tău!”;
      – realizaţi haine personalizate cu numele şi sloganul (fără alte date);
      – plătiţi oameni pentru a umbla prin oraş, prin locuri publice, îmbrăcaţi cu hainele personalizate;
      – personalizaţi autoturisme cu numele şi sloganul recomandat;

      Dacă reuşiţi să faceţi acest lucru timp de câteva luni aveţi mari şanse, cu o investiţie minimă să deveniţi “Agenţia imobiliară numărul 1 a oraşului Giurgiu”.

  2. BUNA ZIUA,
    DE APROXIMATIV 2 ANI AM DESCHIS UN CABINET STOMATOLOGIC IN ITALIA.A MERS BINE DAR ACUM CLIENTII SUNT TOT MAI PUTINI. TREBUIE SA MENTIONEZ CA MAJORITATEA SUNT STRAINI , PE ITALIENI NU PREA REUSIND SA II ATRAG.ACUM ATENTIA MEA SE INDREAPTA SI SPRE CASTIGAREA ITALIENILOR CA SI CLIENTI. VREAU SA INCEP PROMOVAREA CABINETULUI DAR NU STIU CUM SA FAC. AS MAI DORI SA MENTIONERZ CA ACESTA ESTE SITUAT PE O STRADUTA LATERALA CENTRULUI,DECI BINE POZITIONAT,ARE SIGLA, AM DAT SI CARTI DE VIZITA TUTUROR CLIENTILOR DE PANA ACUM , AM PROMOVAT CABINETUL IN CARTEA ANUNTURILOR TELEFONICE.MA GANDEAM LA PROMOVAREA CU AJUTORUL FLUTURASILOR DAR NU STIU CUM AR TREBUI SA ARATE SI CE AR TREBUI SA CONTINA.
    VA MULTUMESC ANTICIPAT, ANA-MARIA

    • Bună ziua,
      Regret dar am puţine cunoştinţe despre piaţa italiană. Ce vă pot spune este că sunt şi ei oameni şi reacţionează ca atare. Deci: “fără durere”, “reduceri pentru familie”, “garanţie sau abonamente”. Vă mai sugerez o idee pentru termen lung: se pot face abonamente sub formă de asigurare.
      Se plăteşte o taxă anuală şi se primeşte:
      – gratuit control la anumite perioade;
      – gratuit rezolvarea problemelor până la medii (plombe, extragere nervi etc.).
      Oamenii din vest sunt obişnuiţi să fie asiguraţi.
      Sunt suficienţi clienţi în domeniul dumneavoastră, important este cum îi atragem şi cum îi convingen să ne facă recomandare.

  3. Buna Ziua .
    De curand am deschis un ” Salon de Infrumusetare ” e super chic si cochet . Prestam servicii de super calitate ( specializarile in domeniu sunt facute in Italia , numai ca nu am lucrat acasa si nu am clienti ) . Lumea care intra e super pretentioasa dar noi ne ridicam la asteptarile lor si ii multumim , numai ca unii dintre ei din cauza preturilor cam refuza sa beneficieze de serviciile noastre ( salonul in sine avand o infatisare de ” expensive ” care ne-a cam speriat unii potentiali clienti ).
    Cum vedeti dumneavoastra o campanie de promovare rapida si eficienta in randul clientilor cu putere financiara, dar si la cei cu mai putina.
    Trebuie tinut cont ca am cheltuieli mari lunare din cauza produselor , chiriei , personalului care e dute vino pentru ca nu reusesc sa il gasesc adecvat si sa lucreze la standarde inalte + plus ca munca mea depusa nu as vrea sa fie neglijata .
    Chiar unele chestii cum ar fi o imagine bine pusa la punct am cam neglijato ( pentru cateva imagini…)
    Astept raspunsul dumneavoastra.
    Cu stima, George S.

    Răspuns:
    Buna ziua domnule Sandu,
    Problema angajaţilor trebuie rezolvată prima. Aducem clienţi, dar dacă ei nu revin sau nu ne recomandă, investiţia în promovare este fără scop. Ce vă pot spune este că un sistem ce funcţionează foarte bine, folosit pentru stimularea angajaţilor, este comisionarea salariaţilor cu 50% din veniturile lunare ale companiei. Din venituri se scad cheltuielile cu materiale şi altele în funcţie de negocieri. Pentru promovare vă sugerez modalităţile standard, însă scoate-ţi în evidenţă locaţia alături de preţurile practicate.

  4. Buna ziua,

    Lucrez in domeniul imobliar, avem o politica interna si un mod de lucru foarte bine pus la puct asemanator cu cel din UE. As avea nevoie de inca o idee de atragere a potentialilor vanzatori / cumparatori, dar nu sunt interesata de pliante, panouri ori bannere, as vrea o alta idee, cele mentionate mai sus au fost deja puse in practica.

    Cu stima,

    Ecaterina Dragnea

    Răspuns:
    Bună ziua doamnă Dragnea,
    De ce să inventăm roata dacă ea există deja şi este folosită? Dacă sunt modalităţi de promovare ce au rezultate, de ce să testăm altele noi? Toţi ne dorim să găsim “cheia succesului”, însă de cele mai multe ori lucrurile obişnuite ne aduc cele mai bune rezultate. Sunt multe idei ce ar putea aduce avantaje, însă este posibil să investim mult în idei noi şi să obţinem rezultate slabe. În plus, după cum am mai spus, nu este suficient să şti ce, trebuie, să şti şi cum. Două companii pot aplica aceeaşi metodă de promovare. Pentru una poate fi un succes pentru alta o dezamăgire. Cum facem lucrurile este poate cel mai important să ştim.

  5. Buna ziua. Vreau sa deschid o spalatorie auto fara apa- mobima, si as vrea sa stiu unde as putea impartii fluturase si cum as trebuii sa arate aceste fluturase. Va multumesc.

    Raspuns:
    Bună ziua,
    În general un astfel de serviciu se desfăşuară în parcările marilor complexe comerciale. Au mai încercat şi alţii dar au dispărut la scurt timp. Pot să vă recomand să începeţi cu parcările din jurul locaţiei de reşedinţă, însă costurile unui astfel de serviciu nu trebuie să depăşească cu mult costul unei spălări în cadrul unei locaţii obişnuite. Oameni ştiu că la spălătorie pierd mult timp la coadă, deci ideea de spălare rapidă şi eventual abonamente (două spălări pe lună) cred că au şansă de reuşită.

  6. Autor: Mirela Nedelcu
    Buna ziua,
    Suntem la inceput (circa 2 luni)in producerea de flori la ghivece sau rasaduri pentru jardiniere, balcoane, gradini, terase (am inceput cu aproximativ 8 tipuri de floricele). Cam in 2 saptamani floricele vor fi gata pentru vanzare.Dar avem o mare problema:CUM SI CUI SA LE VINDEM.
    Va rugam sa ne ajutati cu cateva sfaturi de inceput…
    Multumim.
    Ing. Mirela Nedelcu

    • Bună ziua Doamnă Ing. Nedelcu,

      Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră. Îmi voi permite să vă sugerez câteva idei pentru promovare, deşi am puţine detali de la dumneavoastră. Una din metode prin care să vă vindeţi produsele este abordarea companiilor ce comercializează plante şi flori, şi a firmelor specializate în amenajarea spaţiilor verzi. Pentru a vă uşura munca şi a vă mări şansele de vânzare aveţi nevoie de ceva deosebit, un element(e) diferit faţă de cele existente pe piaţă. Acesta ar putea fi: produsul în sine (o floare deosebită, o plantă rară în România sau în zonă), ghiveciul (ce poate fi decorat cu autocolant decupat cu cutter plotter în diverse modele). Deasemenea puteţi deschide un punct de lucru comercial la ieşirea din oraş sau puteţi încerca într-o piaţă aglomerată. Vă mai recomand realizarea unei pagini pe internet apoi promovarea după cuvinte cheie pe motorul de cautare Google la secţiunea “AdWords”.
      Vă aştept cu noi informaţii.

  7. Buna ziua,
    Am uitat sa va intreb in mesajul anterior ce strategie de piata se potriveste afacerilor online? MULTUMESC!

    • Bună ziua,
      O afacere online necesită în primul rând răbdare şi o investiţie financiară substanţială. Dacă am deschide un magazin alimentar la colţul străzii, avem toate şansele să vindem din prima zi, ceea ce nu putem spune despre un magazin online. Atunci când dorim să vindem online este important să facem o promovare tot online. Este evident că un utilizator de internet “înrăit” cumpără online, iar aceşti cumpărători sunt greu de găsit prin alte forme de promovare. Soluţiile mai puţin costisitoare pentru promovare sunt şi mai greu de găsit. În concluzie pentru rezultate imediate folosiţi Google Adwords ( http://www.google.ro/intl/ro/ads/ ). Încercaţi anunţuri ce conţin oferte (ex. ulei la 2,9 lei sau totul/orice la 0.99/9.99 lei). În rest cât mai multe înscrieri in directoare şi studiaţi blogurile specializate în promovarea online. Evitaţi orice altă formă de promovare, sunt şanse foarte mici să funcţioneze.
      Mult succes.

  8. Buna ziua,
    As dori sa imi deschid o afacere online. Domeniul de activitate este “vanzarea de produse alimentare si nealimentare”. (ca sa aveti o idee clara despre ceea ce vreau sa fac va rog sa intrati pe http://www.edhd.ro, v-am dat un site orientativ). Site-ul este aproape gata insa as dori sa stiu mai multe modalitati de promovare. Care sunt principalele modalitati de promovare a unei afaceri online? Ce credeti ca ar trebui sa fac ca aceasta afacere sa aiba succes? Multumesc.

  9. buna seara
    am deschis in luna octombrie 2008 in Bacau un loc de joaca pt copii SOFTPLAY (www.softplay.ro), am impartit in jur de 5000 de fluturasi, am avut reclama pe tv screen intr-o mare intersectie, cu vizibilitate buna in perioada decembrie-februarie, acum am reclama radio (radio 21, vibe fm),si totusi dupa asteptarile mele nu prea a functionat acest tip de reclama.
    Ce as mai putea face sa aleg varianta optima?
    va multumesc

    • Bună seara domnule Silviu,
      Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră. După cum scriam într-un articol pe http://www.ciocangabriel.ro mulţi ştiu să facă, puţini ştiu cum. Reclama pe panourile stradale este o reclamă de imagine, ea nu aduce clienţi decât dacă este făcută pe termen lung; la fel se întâmplă şi cu spoturile radio şi tv. Mesajul transmis este foarte important. Lipsa rezultatelor se poate datora ori unor aşteptări prea mari din partea dumneavoastră, ori unui mesaj neeficient. Pentru rezultate din distribuţia fluturaşilor vă recomand: http://www.ciocangabriel.ro/?p=46 . Personal, nu vă sfătuiesc în acest moment să investiţi într-o campanie de imagine (panouri, radio, tv). Am să vă sugerez o idee despre cum văd un început de campanie pentru dumneavoastră, deşi bănuiesc că nu prea mai credeţi în promovare.

      Un pliant realizat dintr-un carton de minim 150g/mp, o cărticică, format închis 6×10 cm, format deschis 12×10 cm, culori vesele, grafică veselă, nu mai mult de două fotografii pe pagină la interior şi câte una la exterior. Foarte importante sunt grafica şi conţinutul. Un tiraj de 1,000 de bucăţi pentru început, să prindeţi curaj. Distribuţia să se realizeze în maxim o săptămână la grădiniţe şi şcoli (clasele 1-4), când părinţii îşi iau copii acasă. Distribuţia să fie efectuată de către personane costumate în clovn sau am vazut în fotografii un Scooby Doo , cu cât mai multe cu atât mai bine. Copilul primeşte o acadea, găsiţi pe la hypermarket, ceva ce necesită o investiţie minimă, o forma rotunda cu băţ sau un bastonaşi colorat. La copil “personajul” îi poate spune ceva de genul “te aştept sâmbătă să vii să te joci cu mine”. Părintele primeşte un pliant. Investiţia necesară este undeva la 1.500 lei.

      Vă aştept cu veşti.

  10. Buna ziua!
    In urma cu 3 saptamani am deschis o afacere(salon de infrumusetare cu mai multe servicii:coafor, manichiura-pedichiura, cosmetica, tratamente-remodelare corporala) in Alba Iulia. Acum suntem la capitolul promovare. Daca ne puteti da cateva sfaturi si metode de promovare pretabile acestui gen de afacere.
    Va multumesc.

    Bogdan Pasca

    • Buna ziua domnule Pasca,
      Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră şi vă urez mult succes în activitate. Deoarece îmi este necunoscut un buget pe care doriţi să îl alocaţi în vederea promovării, îmi voi permite să fac câteva sugestii din care să alegeţi ceea ce vi se potriveşte.
      Faţada locaţiei este importantă şi trebuie să atragă. Vă recomand o colantare mată a geamurilor cu modele sau figurine în ea, vă trimit în ataşament o idee realizată pentru un colaborator, partea gri reprezintă materialul mat iar partea albă geamul. Cei ce se ocupă cu colantarea ştiu despre ce este vorba. O casetă luminoasă sau litere din polistiren luminate cu proiectoare, în funcţie de cât doriţi să investiţi. Atenţie la grafică. Dacă nu aveţi vitrină încercaţi forme din polistiren lipite pe perete.
      Caseta Luminoasă (2×0,8 m – în jur de 250 de euro); Litere Polistiren (în jur de 150 de euro)
      Pentru a vă atrage clienţi vă recomand fluturaşii, în care aveţi nevoie de oferte sau reduceri, iar în funcţie de cât doriţi să investiţi şi zonele de interes pentru distribuţie, îl puteţi face pentru a fi agăţat de mânerul uşii sau normal. Vă ajut şi aici cu un model executat pentru un colaborator pentru a vă inspira. Tipăriţi minim 10.000 bucăţi şi distribuţia să se realizeze în cutiile poştale sau la mânerul uşii. De ce acolo? Pentru că sunt şanse mari să ajungă la persoane de gen feminin şi pentru că astfel se poate distribui o cantitate mare într-un timp scurt. Reţineţi că în general se aruncă peste 80%, de aceea trebuie un tiraj mare, pentru a creşte numărul de clienţi ce vin în urma campaniei. Puteţi tipări şi fluturaşi la o singură culoare (roşu cu alb sau albastru cu alb), aceasta variantă are un cost mai redus, dar nu se pot folosi imagini. Pentru distribuţie: la blocurile cu lift o persoană distribuie aproximativ 2.000 de bucăţi în 6 ore iar la cele fără lift, aproximativ 1.200 de bucăţi în 6 ore.
      Fluturaşi (10.000 buc. – în jur de 350 de euro sau o singură culoare 180 de euro)
      Pentru păstrarea clienţilor vă recomand cărţi de vizită şi în măsura în care este posibil ceva gratuit (când revin data următoare). Exemplu: la următoarea dumneavoastră vizită vă oferim lacul de unghii gratuit (în acest fel clientul va trebui să îşi facă manichiura) sau la urmatoare dumneavoastreă vizită, când doriţi să vă vopsiţi, vă oferim tunsul gratuit. Aceste gratuităţi să fie trecute pe un cupon de marimea unei cărţi de vizită, pe faţă să aveţi fundal colorat, să treceti numele salonului, gratuitatea scrisă mare şi pe verso fundal alb, scris: numele, adresa şi telefoanele salonului.
      Dacă şi în Alba Iulia este ca în Bucureşti vă recomand ca în viitorul apropiat să vă gândiţi să achiziţionaţi un echipament pentru bronzare, are mult succes.
      Vă multumesc şi vă aştept cu noutăţi.

Page 1 of 41234»

Leave a Reply

Connect with Facebook

Plinta MDF parchet Realizare site Pagini web