Metode si modlitati de promovare.
Domenii de promovare

Cum să participi la un târg sau o expoziţie investind numai 2.000 lei

sursa: http://www.biec.in/

Târgurile şi expoziţiile oferă o oportunitate pentru firme de a se face cunoscute. Aceste evenimente sunt ideale pentru a promova imaginea companiei şi de ce nu, pentru a găsi noi clienţi. Sunt locaţiile unde majoritatea persoanelor prezente sunt interesate de domeniul respectiv. Astfel, dacă există un târg de mobilă, de exemplu “BIFE”, acest târg va fi vizitat în principal de persoane interesate să achiziţioneze mobilă. Dacă expoziţia este de materiale de construcţii, cum ar fi “ExpoAmbient”, vizitatorii vor fi în principal cei ce construiesc sau vor să construiască/amenajeze o locuinţă. Altfel spus: în general pesoanele ce vizitează un târg sau o expoziţie sunt direct interesate de domeniul pentru care se organizează acel eveniment, adică de potenţiali clienţi pentru dumneavoastră. Din păcate puţine firme îşi permit să investească un buget de aproximativ câteva mii de euro pentru a închiria un spaţiu pe perioada târgului. O variantă mai puţin costisitoare ar fi aceea de a găsi o altă companie cu care să participaţi la un astfel de eveniment, investiţia fiind la jumătate. Altă variantă ar fi să găsiţi un colaborator sau o companie cunoscută care să vă primească în standul său. Eu vă propun să participaţi la orice astfel de eveniment important pentru compania dumneavoastră investind doar 2.000 lei.

Consider că cei mai mulţi vizitatori al acestor evenimente, potenţialii clienţi, rămân la sfârşitul vizitei cu ceva imagini şi materiale informative. Sunt destul de puţini cei ce fac o rezervare, închieie un contract sau cumpără ceva direct de la târg. Marea majoritate vine să se informeze şi ia ulterior o decizie de cumpărare. Ceea ce vă propun este următorul lucru:

Pasul I: Realizaţi o lucrare tipografică, un pliant într-un tiraj de 3.000 de bucăţi sau un fluturaş într-un tiraj de 10.000 de bucăţi (nu este necesară distribuţia întregului tiraj, dar este rentabil ca şi cost/tipografie). Investiţia într-o astfel de lucrare este de aproximativ 1.000 de lei. Atenţie la ce anume inseraţi în această lucrare, nu uitaţi că există consultanţi pentru a vă ajuta în acest demers.

Pasul II: Înaintaţi o cerere către organizatorul evenimentului pentru a va permite distribuţia pliantelor sau fluturaşilor în cadrul târgului sau expoziţiei. Investiţia necesară acestei rezervări pentru două persoane, care să distribuie materialele publicitare este de aproximativ 600 lei pentru toată durata evenimentului, în general 5 zile.

Pasul III: Încheiaţi o colaborare cu două persoane de gen feminin pentru a vă distribui materialele. Investiţia necesară: aproximativ  400 de lei, deoarece nu este nevoie să se facă o distribuţie zilnică, cele mai importante zile fiind vinerea, sâmbăta şi duminica (în funcţie de domeniul evenimentului). Este recomandat ca în cazul în care aţi ales să vă prezentaţi cu pliante, cele doua fete ar trebui să facă această distribuţie la intrarea în pavilionul dedicat activităţii dumneavoastră.

După cum am mai spus, vizitatorii unui astfel de eveniment rămân cu câteva imagini şi materiale publicitare pe care le vor studia acasă. Tot ceea ce trebuie să faceţi pentru a fi prezenţi la un eveniment important pentru activitatea dumneavoastră este să urmaţi paşii de mai sus. Vă urez succes în tot ceea ce întreprindeţi.

Totul despre promovare. Metode si modalitati de promovare produse si servicii.

1 Comment
  1. Începând din 2008, Romexpo a majorat foarte mult preţul pentru ca o persoană să poată avea permisiunea de a distribui pliante pe perioada târgurilor. Această investiţie ajunge pe la 150 euro+tva pe zi pentru o persoană. Din această cauză recomand soluţii alternative cum ar fi apariţia cu module în reviste ce sunt distribuite pe perioada târgurilor (ex.: Oferte Speciale) sau insertii de pliante în aceste publicaţii.

Leave a Reply

Connect with Facebook

Plinta MDF parchet Realizare site Pagini web