Am întâlnit colaboratori ce mi-au dezvăluit nemultumirea lor legată de campaniile de fluturasi. Este dificil să susţină în mod constant aceste campanii deoarece nu îşi justifică investiţia, iar dacă opresc investiţia pierd rezultatele. Toţi ne dorim să investim în atragerea de clienţi noi, dar tot la fel de important este să îi păstram pe cei nou veniţi şi să îi convingem să cumpere cât mai mult de la noi. O să vă prezint o soluţie pentru fidelizarea clienţilor ce se poate aplica cu succes firmelor ce livrează pizza la domiciliu, catering şi altor domenii.
La tipografie tipărim fluturaşi sau pliante şi apoi le distribuim. Avem un număr de clienţi noi, ce vin imediat ce s-a început distribuţia de fluturasi sau pliante. Acum este momentul să acţionăm. Magnetul pentru frigider. Un procent mare din locuinţe au pe frigider cel puţin un magnet. Atunci când ne este foame cei mai mulţi dintre noi mergem la frigider, să vedem ce găsim de mâncare. Imaginaţi-vă că vedem un magnet de marimea unei cărţi de vizită, cu o pizza savuroasă şi un numar de telefon. Oare nu este tentant?
0
wingman
Asa este, foarte interesanta ideea prezentata. Foarte buna asocierea metodei de promovare cu ceea ce ofera afacerea.
Ciocan Gabriel
Comenteaza acest articol.