A vinde într-o piaţă, fără a te informa despre ea, este ca şi când ai încerca să topeşti Antartica cu răsuflări calde. Iată şi o povestioară:

Un vânzător se întoarce dezamăgit din Israel unde încercase să vândă o băutură răcoritoare. Un prieten îl întreabă: „De ce nu ai avut succes la israelieni”.

Am întâlnit colaboratori ce mi-au dezvăluit nemultumirea lor legată de campaniile de fluturasi. Este dificil să susţină în mod constant aceste campanii deoarece nu îşi justifică investiţia, iar dacă opresc investiţia pierd rezultatele.

Promovare in fortaCred că este mai simplu să realizezi campanii de promovare atunci când ai la dispoziție bugete de zeci de mii de euro. Voi lua exemplu o societate nouă pe piaţă, care livrează pizza la domiciliu. Acţionarul companiei solicită ca numele firmei pe care o conduce să fie cunoscut de cât mai mulţi oameni. Pentru mine acest lucru înseamnă o campanie de promovare în forţă şi o văd astfel: Read More

Sunt întrebat tot mai des “Care este rata de succes a fluturasilor?”. Este foarte dificil să răspunzi unei astfel de întrebări; sunt foarte multe elemente ce trebuie luate în calcul şi peste toate mai intervin două ingrediente: profesionalismul şi şansa.